Info o podujatí
Art of Innovation: Where Business and Innovation meet HR
V dobe ekonomických turbulencií a rýchleho vývoja nových technológií musia spoločnosti neustále prichádzať s novými riešeniami. Pojem inovácie prenikol hlboko do myslenia zamestnancov. Kde sa nachádza bod, kde biznis a inovácie pretínajú oblasť ľudských zdrojov? Ako sa musia oddelenia prispôsobovať aktuálnym zmenám a akým spôsobom je možné zo zmien profitovať.
Innovation vs Reinvention/ Inovácia vs reinovácia
Inovácie ako také je možné prinášať do oblasti ľudských zdrojov v obmedzenom množstve, respektíve prísť s prevratnou myšlienkou sa zdá byť nadľudská úloha. Ako zostať v kurze meniaceho sa prostredia, veď aj počas života prechádzame zmenami a prispôsobujeme svoje nastavenie prichádzajúcim udalostiam, ktoré náš život ovplyvňujú. Akým spôsobom čo najlepšie využiť reinovácie v kontexte osobnosti, ľudských zdrojov či biznisu?
Innovations in Education/ Inovácie vo vzdelávaní
Vzdelanie ako systém je bezpochyby jednou z najdôležitejších spoločenských hodnôt, liaheň budúcich talentov a malo by teda byť riadené efektívne, transparentne a garantovať rovný prístup všetkým jednotlivcom. To, čo sa dnes zdá byť na Slovensku utópiou, v zahraničí funguje. Ako by sme mohli systém vzdelania inovovať tak, aby sme čo najlepšie využili skúsenosti zo zahraničia.
Panelová diskusia Education TRAP
CEO Insights
What are innovative Leaders thinking about?/ Ako premýšľajú inovatívni lídri?
What have innovative Leaders in common?/ Aká je spoločná črta inovatívnych lídrov?
Inovácia alebo reinovácia, procesy, ktorými úspešne prešli CEO spíkri. Čo je kľúčom k úspechu? Ako sa čo najlepšie adaptovať na zmenu? Ako presadiť inovatívnu myšlienku a nadchnúť pre spoločný cieľ svojich spolupracovníkov?
Konferenciu moderuje Tatiana Orglerová, prezidentka HRcomm, HR Director Central and Eastern Europe, Knauf Insulation
Bližšie info:
Daniel Pšenák
daniel.psenak@newsandmedia.sk (02) 3213 1222
Program
2. OKTÓBER | |
---|---|
8.00 - 9.00 H | REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND a HRcomm |
9.00 - 11.30 H | INOVÁCIA VS RE-INOVÁCIA Inovácie ako také je možné prinášať do oblasti ľudských zdrojov v obmedzenom množstve, respektíve prísť s prevratnou myšlienkou sa zdá byť nadľudská úloha. Ako zostať v kurze meniaceho sa prostredia, veď aj počas života prechádzame zmenami a prispôsobujeme svoje nastavenie prichádzajúcim udalostiam, ktoré náš život ovplyvňujú. Akým spôsobom čo najlepšie využiť reinovácie v kontexte osobnosti, ľudských zdrojov či biznisu? |
9.00 - 10.20 H | Lucas van Wees, President, The European Association for People Management (EAPM) Európsky pohľad na HR a inovácie Zdravka Demeter Bubalo, HR Vice President, MOL Group MOL Group 2030 stratégia znamená transformáciu HR už dnes |
10.20 - 10.50 H | PRESTÁVKA |
10.50 - 11.30 H | Ján Uriga, Experience Center Leader, PwC Česká reublika Top-down prístup k inováciám začína byť nebezpečný |
11.30 - 12.30 H | PANELOVÁ DISKUSIA Prečo povolanie učiteľ stratilo svoje postavenie? Nahradí ho Facebook, alebo nás budú vyučovať roboty? Čo nás núti podliehať umelej inteligencii, keď ľudský mozog je ten najlepší počítač? V panelovej diskusii bude Peter Dosedla s jeho hosťami rozoberať tému Education Trap a jeho presah do oblastí, v ktorých sú pozvaní hostia odborníkmi. Peter Dosedla, Chief Executive Officer, Manuvia Kamila Pudišová, General Manager, TMF GROUP Katarína Matulníková, Senior Counsel, Allen & Overy Renáta Hall, riaditeľka projektu TO DÁ ROZUM Ivana Molnárová, CEO Profesia |
12.30 - 13.40 H | OBED |
13.40 - 16.50 H | INOVÁCIE VO VZDELÁVANÍ Vzdelanie ako systém je bezpochyby jednou z najdôležitejších spoločenských hodnôt, liaheň budúcich talentov a malo by teda byť riadené efektívne, transparentne a garantovať rovný prístup všetkým jednotlivcom. To, čo sa dnes zdá byť na Slovensku utópiou, v zahraničí funguje. Ako by sme mohli systém vzdelania inovovať tak, aby sme čo najlepšie využili skúsenosti zo zahraničia. |
13.40 - 15.00 H | Marnick Vandebroek, Transformation Kickstarter and Speaker Coach, STAND UP COMPANY Ako vytvoriť naj STAND UP verziu seba a svojho biznisu Jean-Sebastien Blanc, Human Resources Vice President, Plastic Omnium Transformácia v najnáročnejšom odvetví: automobilový priemysel! |
15.00 - 15.30 H | PRESTÁVKA |
15.30 - 16.50 H | Andrej Zaťko, generálny riaditeľ, Poštová banka Chcete v spoločnosti budovať kultúru? Zbavte sa manažérov! Johan Driessens, Chief Enthusiasm Officer, Branded.Careers Deviaty prvok značky zamestnávateľa: „ZÁBAVA“! Počas našej cesty vás Johan prevedie týmito témami: |
3. OKTÓBER | |
8.00 - 9.00 H | REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND a HRcomm |
9.00 - 12.15 H | CEO INSIGHTS Ako premýšľajú inovatívni lídri? Aká je spoločná črta inovatívnych lídrov? Inovácia alebo reinovácia, procesy, ktorými úspešne prešli CEO spíkri. Čo je kľúčom k úspechu? Ako sa čo najlepšie adaptovať na zmenu? Ako presadiť inovatívnu myšlienku a nadchnúť pre spoločný cieľ svojich spolupracovníkov? |
9.00 - 10.30 H | Julia Pylypenko, Managing Director, Metro Cash and Carry Slovakia Radoslav Miko, National Manager, KUEHNE + NAGEL ČO? Starajte sa! |
10.30 - 10.50 H | PRESTÁVKA |
10.50 - 12.15 H | Ján Svoboda, Head of Hospitality, Leisure and Media Projects, Synot International Inovácie v Hospitality HR Dušan Kočiš, Founder & Managing Partner, GA Drilling Ako a prečo nastaviť systém vo firme, ktorej najcennejšou devízou má zostať flexibilita?
|
Program ENG
2ND OCTOBER | |
---|---|
8.00 - 9.00 H | REGISTRATION |
9.00 - 11.30 H | Innovation vs Reinvention In the field of Human resources management is quite difficult to come up with a breakthrough idea. How to stay in the course with changing the environment? We, as humans, also make changes over the course of our lives and adjust our mindset to the ongoing events that affect our lives. How to use reinvention in the context of personality, human resources, or business? |
9.00 - 10.20 H | Lucas van Wees, President, The European Association for People Management (EAPM) European Perspectives on HR and Innovation Zdravka Demeter Bubalo, HR Vice President, MOL Group MOL Group 2030 Strategy Means HR Transformation Today |
10.20 - 10.50 H | COFFEE BREAK |
10.50 - 12.30 H | Ján Uriga, Experience Center Leader, PwC Česká reublika Top-down approach to innovation starts being dangerous PANEL DISCUSSION – EDUCATION TRAP Why teachers are losing position in society? Will Facebook replace teachers or will robots teach us? Why we are so addicted to Artificial intelligence even the human brain is the best computer? Peter Dosedla and his guests will talk about theme of Education Trap in the panel discussion. Peter Dosedla, Chief Executive Officer, Manuvia Kamila Pudišová, General Manager, TMF GROUP Katarína Matulníková, Senior Counsel, Allen & Overy Renáta Hall, Project Director Learning make sense Ivana Molnárová, CEO Profesia |
12.30 - 13.40 H | LUNCH |
13.40 - 16.50 H | INNOVATION IN EDUCATION Education as a system is undoubtedly one of the most important social values, a bond of future talent and it should be managed efficiently, transparently and guarantee equal access to education at all levels. What seems to be an unattainable solution in Slovakia works in many countries abroad. How can we upgrade our education system to make it more progressive? Can we use the positive experiences from abroad countries? |
13.40 - 15.00 H | Marnick Vandebroek, Transformation Kickstarter and Speaker Coach, STAND UP COMPANY How to create the most STAND UP version of yourself and your business Jean-Sebastien Blanc, Human Resources Vice President, Plastic Omnium |
15.00 - 15.30 H | COFFEE BREAK |
15.30 - 16.50 H | Andrej Zaťko, Chairman of the Board of Directors, Poštová banka Do you want to build a company culture? Get rid of managers! Johan Driessens, Chief Enthusiasm Officer, Branded.Careers The Ninth Element of Employer Branding: “FUN”! Get inspired during this keynote by Johan Driessens, CEO (in his case it stands for Chief Enthusiasm Officer), founder of Branded. Careers and Djobby.com and the one and only Global Emerging Employer Branding Leader 2018. Not only will he provide you with insights on the most attractive element for employer branding in the world, he will also energize you and show you some asstitude. You will understand why he makes thousands of people smile on Monday morning. |
3RD OCTOBER | |
8.00 - 9.00 H | REGISTRATION |
9.00 - 12.15 h | CEO INSIGHTS Innovation or reinvention, the processes successfully passed by our CEO speakers. What is the key to their success? What is the best way to adapt changes? How to promote an innovative idea and to get employees excited about it? |
9.00 - 10.30 H | Julia Pylypenko, Managing Director, Metro Cash and Carry Slovakia We do not work for Metro Radoslav Miko, National Manager, KUEHNE + NAGEL WHAT? Take care! |
10.30 - 10.50 H | COFFEE BREAK |
10.50 - 12.15 H | Ján Svoboda, Head of Hospitality, Leisure and Media Projects, Synot International Innovations in Hospitality HR Dušan Kočiš, Founder & Managing Partner, GA Drilling How and why to set up a system in a company, whose flexibility is the top valuable feature? |
Spíkri
Drs L. L. G. M. (Lucas) van Wees, MBA, MBT, získal titul BSc v cestovnom ruchu a voľnočasových aktivitách (Breda) a Master v spoločenských vedách (Tilburg), telekomunikáciách (Delft) a biznise (IMD, Lausanne). Pracoval pre Philips, Shell, KPN v oblasti HR, manažmentu a na rôznych obchodných pozíciách. Od roku 2001 pôsobil ako viceprezident pre HR, komerčné a globálne oddelenie spoločnosti KLM, ktorá sa v roku 2004 zlúčila s Air France. V roku 2016 sa stal riaditeľom pre riadenie ľudských zdrojov na Univerzite v Amsterdame, ktorá je najväčšia v Holandsku a figuruje na zozname 200 najlepších univerzít sveta. Lucas van Wees je spoluautorom a vydavateľom štyroch kníh, (medzinárodne) publikoval rôzne články, okrem iného pre renomované časopisy Personnel Journal, the International Journal of Career Management a the Journal of Management Development. Prispel do Európskej knihy, ktorá opisuje prax v oblasti ľudských zdrojov v 13 európskych krajinách a ktorú vydalo vydavateľstvo Routledge, Taylor & Francis (ISBN 978-0-415-44761-4). Okrem iných funkcií pôsobí ako člen predstavenstva Holandskej asociácie personálneho manažmentu (NVP) a v októbri 2017 ho zvolili za predsedu Európskej asociácie pre riadenie ľudí (EAPM), ktorá zastrešuje vyše 30 národných HR asociácií v Európe a zastupuje 250 000 profesionálov v tejto oblasti v Európe.
Zdravka je výkonná riaditeľka pre HR s vyše 21-ročnými skúsenosťami v rôznych priemyselných odvetviach. Pôsobila vo finančníctve, v oblasti rýchloobrátkových spotrebných tovarov (FMCG) a v plynárenskom a ropnom priemysle. Pracovala v medzinárodnom prostredí pre veľké nadnárodné spoločnosti. Má rozsiahle skúsenosti vo finančníctve a direct business lines. Zdravka viedla HR tak, že vyvíjala a implementovala opatrenia so strategickým dopadom na organizácie – úspešne pretavila potreby hlavnej podnikateľskej činnosti do implementovateľných a merateľných akčných plánov HR. Má odborné skúsenosti najmä v oblasti HR transformácie, vývoja a implementácie HR stratégií, zvyšovania výkonnosti, náboru talentov prostredníctvom prístupu “outside-in”. Vyniká svojimi skúsenosťami pri reštrukturalizácii plynárenských a ropných spoločností. Zdravka získala titul MA v organizačných vedách na Záhrebskej univerzite a má aj titul vo výnimočnosti riadenia (Management Excellence) zo švajčiarskeho IMD. Pôsobí ako interný kouč a má certifikát CCE od Medzinárodnej federácie koučov (International Coach Federation) a má takisto maklérsku licenciu.
Ján Uriga získal PhD. na Ústave experimentálnej psychológie SAV, kde sa zaoberal výskumom a aplikáciou sociálnej inteligencie a rozhodovacích procesov lídrov. Od roku 2003 do 2009 pracoval ako HR manažér vo verejnej správe a v medzinárodných korporáciách. Od roku 2010 sa venuje konzultačným projektom v oblasti strategického riadenia zmien, inovácií, leadershipu a firemnej kultúry. Externe vyučuje na FSEV a vedie MBA modul change managamentu a inovácií pre automotive sektor v spoluprácu s viedenskou technickou univerzitou. Od 2018 je lídrom Experience Centra v Prahe, ktoré je zamerané na inovácie v oblastiach zákazníckej a zamestnaneckej skúsenosti cez digitálne riešenia.
Peter pracoval už počas vysokoškolského štúdia manažmentu a zahraničného obchodu ako tlmočník, prekladateľ a poradca pre zahraničné firmy. Po ukončení štúdia pôsobil ako výkonný riaditeľ zahraničnej importnej spoločnosti. Svoje vzdelanie si ďalej rozšíril na International School of Management Slovakia. Posledných 15 rokov sa venuje rozvoju HR a personálnemu aj výrobnému outsorcingu, pričom sa špecializuje na optimalizáciu výrobných procesov. Peter je spoluzakladateľom pracovnej agentúry EXPRESS PEOPLE, ktorá sa po práve dokončenej fúzii stala súčasťou skupiny Manuvia, aktuálnej jednotky v personálnom lízingu v ČR a SR. V skupine Manuvia zastáva Petr funkciu CEO a zodpovedá za chod a business development pre región CEE. Petr je prezidentom HR Aliancie SR a zástupcom Zväzu elektrotechnického priemyslu SR a HRcomm - Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov. Je členom prezídia Republikovej únie zamestnávateľov SR. Aktívne prispieva k formovaniu názorov na mobilitu pracovnej sily aj stabilitu zamestnancov. Je pravidelným rečníkom a komentátorom v rámci rôznych workshopov, konferencií a eventov vrátane medzinárodných, ako napr. Hannover Messe či European Automotive Leaders Summit. Externe prednáša a spolupracuje s Fakultou verejnej správy Univerzity P. J. Šafárika v Košiciach.
Kamila pracuje pre spoločnosť TMF Services Slovakia s.r.o. (TMF Group), kde zastáva pozíciu Generálneho manažéra. TMF Group je medzinárodná spoločnosť poskytujúca profesionálne účtovné, daňové, personálne a mzdové služby. Kamilina úspešná kariéra v TMF začala v roku 2001 po absolvovaní Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. V súčasnosti je Kamila zodpovedná za poskytovanie služieb zákazníkom, udržiavanie kvality služieb, riadenie prevádzkovej efektivity kancelárie, vytváranie silných klientskych väzieb a identifikáciu nových obchodných príležitostí až po podpis zmluvy s klientom. Kamilina práca a život bol do istej miery ovplyvnený basketbalom, hlavne jej profesionálnou basketbalovou kariérou (zúčastnila sa Majstrovstiev sveta v basketbale žien 1994 v Sydney). Aj vďaka športu získala skúsenosti, ktoré úspešne využila pri riadení svojho tímu, pri dosahovaní požadovaných výsledkov či prekonávaní prekážok. Kamila vždy vkladá do svojej práce maximum, nezáleží na tom či sa jedná o bežný pracovný deň v spoločnosti TMF Group alebo rodinu a jej dve úžasné dcéry. Kamila je členom predstavenstva Holandskej obchodnej komory.
Katarína Matulníková pracuje ako Counsel a v slovenskej pobočke medzinárodnej advokátskej kancelárie Allen & Overy vedie oddelenie pracovného práva. Katarína pravidelne radí zamestnávateľom pôsobiacim v rôznych odvetviach ekonomickej činnosti v oblasti pracovného práva, v sporových ako aj nesporných záležitostiach. Má rozsiahle skúsenosti s pracovnoprávnymi reštrukturalizáciami, vysielaním zamestnancov, prevodmi zamestnancov a prepúšťaním (vrátane hromadného prepúšťania). Do portfólia jej skúseností patrí aj navrhovanie/úprava vnútorných predpisov (pracovných poriadkov), pracovných a manažérskych zmlúv (zmlúv o výkone funkcie) a tiež poradenstvo s motivačnými programami a zamestnaneckými benefitmi, riešenie pracovnoprávnych aspektov akvizícií a poradenstvo v oblasti ochrany osobných údajov. Katarína je členkou Výboru Americkej obchodnej komory pre pracovné a sociálne záležitosti, pravidelne vedie semináre pre klientov a vystupuje na konferenciách týkajúcich sa pracovnoprávnej problematiky.
Renáta má 20-ročnú skúsenosť v oblasti vysokého školstva (VŠ) a v ostatnom období aj v ďalších oblastiach vzdelávania. V máji 2016 obhájila s ocenením magna cum laude dizertáciu na tému "Dedičstvo tranzície, pravidlá správnosti a preberanie ‘modernizačnej agendy’ v spravovaní vysokého školstva v Litve, Rumunsku a na Slovensku." V rokoch 2010 – 2012 pracovala ako poradkyňa pre vzdelávania premiérky Ivety Radičovej. Predtým pracovala v Inštitúte pre dobre spravovanú spoločnosť – SGI, kde realizovala viacero výskumných projektov v oblasti VŠ (napr. na tému vyberania nelegálneho školného, zavádzania akademickej etiky na Slovensku, rizík korupcie v akreditačnom procese) a zapájala sa do konzultačných služieb na národnej a medzinárodnej úrovni v oblasti VŠ a rozvoja ľudských zdrojov (napr. zavedenie pôžičiek pre študentov v Bulharsku). Počas práce v mimovládnom sektore sa stala uznávanou expertkou a v roku 2009 bola najviac citovanou odborníčkou na školstvo v SR. V tomto období bola poradkyňou predsedníčky výboru NR SR pre školstvo. V rokoch 2004 – 2006 pracovala na Ministerstve práce, sociálnych vecí a rodiny SR, kde začala ako analytička a poradkyňa štátneho tajomníka pre oblasť VŠ a ľudských zdrojov. Následne pre ministerstvo riadila projekt hradený z úveru Svetovej banky, ktorého cieľom bolo skvalitniť ľudské zdroje v rezorte školstva, práce a sociálnych vecí. Pred začiatkom svojej profesionálnej kariéry bola šesť rokov reprezentantkou študentov na fakultnej, univerzitnej aj celoštátnej úrovni. Renáta pracuje na projekte MESA10 To dá rozum ako riaditeľka projektu a analytička pre oblasť vysokého školstva a vysokoškolskej vedy.
Ivana vyštudovala Matematicko-fyzikálnu fakultu na Univerzite Komenského v Bratislave. Jej prvým a zároveň stále aktuálnym zamestnávateľom je internetový pracovný portál Profesia.sk. Do firmy nastúpila ako obchodná zástupkyňa, od roku 2010 je výkonná riaditeľka. Za jej vedenia kúpila firmu od britskej mediálnej skupiny DMGT v roku 2012 konkurenčná fínska Alma Media. Je predsedom správnej rady OSF. Ivaniným veľkým koníčkom je beh, zabehla už viacero polmaratónov. Má dve deti.
Marnick na začiatku svojej kariéry pracoval pre agentúru, ktorá firmám vysvetľovala dôležitosť internej komunikácie a značky zamestnávateľa. Po niekoľkých rokoch sa začala digitálna evolúcia a čoraz viac ho priťahoval online svet. Nakoniec sa nastálo usadil u jedného zo svojich klientov. Potom pracoval pre Pepsico ako manažér pre sociálne médiá a rýchlo sa prepracoval do funkcie digitálneho manažéra, aby nakoniec v roku 2016 skončil na pozícii senior digitálneho manažéra pre Benelux. Momentálne Marnick vedie svoju vlastnú firmu (www.standupcompany.com). Pomáha organizáciám a ľuďom vo všeobecnosti porozprávať svoje online/offline príbehy najpútavejším a najzábavnejším spôsobom a prijímať digitálne zmeny v podnikaní.
Jean-Sébastien vyštudoval HR na Univerzite v Aix en Provence a svoju kariéru začal v PSA Peugeot Citroën. Pôsobil na mnohých HR a organizačných pozíciách v spoločnosti Danone. Pred nástupom do spoločnosti Plastic Omnium pracoval pre Alstom Transport v Tichomorí a následne vo Francúzsku ako riaditeľ ľudských zdrojov v spoločnosti Alstom Transport. Do skupiny Plastic Omnium nastúpil v roku 2012.
Andrej pôsobí ako generálny riaditeľ a člen predstavenstva Poštovej banky. Vo sfére bankovníctva a financií pôsobí Andrej takmer 20 rokov. Kariéru začínal v oblasti podielových fondov v spoločnosti J&T Asset Management, správcovská spol., a.s., kde zodpovedal za riadenie správy fondov. V roku 2006 začal pracovať pre J&T Banku, a.s., pobočku zahraničnej banky. Ako privátny bankár a neskôr riaditeľ odboru Privátneho bankovníctva stál pri jeho zrode a vybudoval ho prakticky od základov. V apríli 2011 sa stal Andrej členom predstavenstva J&T Banky, a.s. v Českej republike a zároveň zastával funkciu riaditeľa Úseku obchodu pre Slovenskú a Českú republiku. Od roku 2009 pôsobil ako riaditeľ Divízie obchodu v slovenskej pobočke J&T Banky, kde zodpovedal za celkovú obchodnú stratégiu a marketing banky na slovenskom trhu. V novembri 2012 sa stal riaditeľom a vedúcim organizačnej zložky J&T Banky na Slovensku, kde vo funkcii pôsobil tri roky. Od augusta 2015 pôsobí ako predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Poštovej banky, jednej z pätice najväčších bánk na našom trhu, ktorá je s počtom viac ako 1500 kontaktných miest zároveň najdostupnejšou bankou na Slovensku. Andrej sa vo svojom voľnom čase venuje najmä umeniu a kultúre, obľubuje divadlo, balet, ako aj filharmóniu. Má rád aktívny oddych, najčastejšie na horách a v spoločnosti svojej rodiny.
Spoločnosti hovoria o agentúre, ktorá pracuje s témou Employer Branding. Hovorí sa, že sú to experti, ktorí prenesú Vašu zamestnávateľskú značku cez autentické a efektívne videá. Dokonca sa hovorí, že títo nadšení experti odkomunikujú hodnoty Vašej spoločnosti zvyšku sveta a mýtus pokračuje ďalej a to tým, že týmto sa udržateľnosť zamestnancov sa zvýši tak, že krivka pôjde mimo grafu. Tento mýtus mal začiatok v Antverpách v Belgicku, ale teraz začína celý svet spoznávať Branded.Careers. Profesionáli, ktorí sršia entuziazmom, dychtia po zmene prístupu, akým náborový pracovníci a spoločnosti pristupujú k prijímaniu nových zamestnancov. Priestor pre zlepšenie je ihrisko pre Branded.Careers a vedia hrať výborne! Koľko takých spoločností poznáte, ktoré vedia vyčariť úsmev svojim zamestnancom na tvárach v pondelok ráno? A práve toto je to, čo presne Branded.Careers robí! Chcete dôkaz? Pozrite si stránku spoločnosti na Facebooku.
Dušan ako spoluzakladateľ prináša viac než pätnásť rokov skúseností v oblasti výskumu, vývoja a rozvoja podnikania. Dušan je hlavnou hybnou silou financovania a získavania rizikového kapitálu pre spoločnosť. Pred pôsobením v GA Drilling strávil sedem rokov ako člen predstavenstva a COO spoločnosti ARDACO.
Rado vedie spoločnosť Kuehne+Nagel na Slovensku od marca 2011. Má vyše 18-ročné skúsenosti. Pracoval v logistike a doprave, kde získal komplexný prehľad o komplikovaných procesoch logistiky a riadenia dodávateľského reťazca. Posledných 15 rokov viedol spoločnosti ako Setto spedition a Raben logistics. Vyniká v oblasti vývoja dlhodobej stratégie, v riadení zmeny a zvyšovaní výkonnosti. Darí sa mu presadzovať zmeny pri súbežnom zachovaní otvoreného prístupu pre pochopenie a zahrnutie rôznych pohľadov. Vysoko si cení firemnú kultúru, ktorej je súčasťou. Pri zavádzaní inovatívnych riešení presadzuje rešpekt, empatiu a odvahu – to sú tri základné hodnoty, ktorými sa v živote riadi a podľa ktorých sa aj správa.
Ján vyštudoval cestovný ruch na univerzite v Nitre a neskôr pokračoval štúdiom marketingovej komunikácie v Trnave, kde po absolvovaní PhD. ostal niekoľko rokov pôsobiť ako odborný asistent a viedol študijný odbor v anglickom jazyku Media Relation a Public Relation. V hotelovej branži začal pracovať už počas strednej školy a nikdy viac už toto odvetvie neopustil. Do života dostal niekoľko unikátnych projektov ako rekonštrukcia Hotela Elizabeth v Trenčíne, legendárne kúpalisko Zelená žaba Trenčianske Teplice, z posledných projektov je to Grandhotel Tatra Velké Karlovice. Počas hotelierskej praxe získal niekoľko ocenení ako napr. pre hotel Elizabeth Hoteliér roka, World Luxury Award, cenu za Najlepší servis v Európe a Najlepší mestský historický hotel Európy. V rámci skupiny Synot má na starosti oblasť zábavy, voľnočasových aktivít a médií – okrem spomenutých prevádzok sú to napr. aj Valaššské chalupy a lyžiarske stredisko s bike parkom, denník Pravda či Parlamentnélisty.sk. Aktuálne zodpovedá aj za novo pripravované projekty v ČR a na Slovensku. Je jediným členom European Hotel Managers Association zo Slovenska a vlastní aj úspešnú golfovú agentúru.
Julia má viac ako 25 rokov skúseností v oblasti FMCG, telekomunikácií a maloobchodu na Ukrajine, v Rusku a strednej Európe. Počas 21 rokov si vybudovala úspešnú kariéru v HR. V decembri 2014 sa rozhodla pre radikálnu zmenu a bola vymenovaná do funkcie prevádzkového riaditeľa. Od júla 2018 sa Julia stala Managing Director spoločnosti Metro Cash and Carry Slovakia. Julia je vydatá a má dvoch synov.
Tatiana vyštudovala Ekonomickú univerzitu v Bratislave, titul MBA získala na Katz Graduate School of Business v americkom Pittsburghu. Kariéru začínala v štátnej správe, v rokoch 1991 až 1994 bola v Prievidzi zodpovedná za medzinárodný rozvoj. Má rozsiahle skúsenosti v oblasti riadenia ľudských zdrojov, pôsobila ako HR manažérka pre jednu z prvých japonských investícií v oblasti automobilového priemyslu na Slovensku - spoločnosť Yazaki Slovensko. V rokoch 1998 až 2006 pracovala pre pivovarnícku skupinu Heineken ako riaditeľka pre ľudské zdroje a členka predstavenstva. Následne pôsobila ako personálna riaditeľka a členka vrcholového vedenia pre spoločnosti Slovnaft a IBM. Pôsobila na pozícii Managing Consultant pre poradenskú spoločnosť Hay Group, kde sa venovala riadeniu výkonnosti, C level mentoringu, rozvoju leadershipu a poradenstvu v oblasti HR. V súčasnosti je HR riaditeľkou pre strednú a východnú Európu v spoločnosti Knauf Insulation a pôsobí v Prahe. Zároveň sa venuje rozvoju HR na Slovensku, už piaty rok vedie svoju HR školu a od septembra 2017 pôsobí na pozícii prezidentky HRcomm. Je držiteľkou ocenení Slovenská cena roka za rozvoj ľudských zdrojov (2002 a 2007), HR OSCAR (2003) a HR Gold (2008).
Speakers
Drs L.L.G.M. (Lucas) van Wees MBA MBT holds an B.Sc in Tourism & Leisure (Breda) and Masters in Social Sciences (Tilburg), Telecommunications (Delft) and Business (IMD, Lausanne). He worked for Philips, Shell, KPN in HR, management and commercial jobs. Since 2001 he was Vice President HR Commercial and Global for KLM which merged mid 2004 with Air France. In 2016 he became the Director HRM for the University of Amsterdam, the largest University in the Netherlands listed in the top 200 Universities of the world. Van Wees was co-author or editor for four books and published various (international) articles a.o. for Personnel Journal, the International Journal of Career Management and the Journal of Management Development. His contribution to a European book, describing HR practices in 13 European countries, was published by Routledge, Taylor & Francis (ISBN 978-0-415-44761-4). Amongst others, he has been Member of the Board of the Dutch Association of Personnel Management (NVP) and was in October 2017 elected as President of the European Association for People Management (EAPM) which is the 'umbrella' for over 30 national HR associations in Europe representing 250000 HR professionals in Europe.
Zdravka is HR Executive with more than 21 years of proven cross industry experience in Finance, FMCG and Oil & Gas sector working in multinational environment and for large organizations. With a strong background in Finance and direct business lines, Zdravka holds a proven track record of leading Human Resources in development and delivery of strategic impact to organizations by successful transformation of core business needs into implementable and measurable HR action plans. Core areas of expertize include: HR transformation, HR strategy development and implementation, organizational performance enhancement, talent acquisition through “outside-in” approach, extensive experience in restructuring in oil and gas. Zdravka holds MA in organizational sciences from University of Zagreb (Croatia) and degree in Management Excellence from IMD (Switzerland), she is internal coach certified by CCE International Coach Federation and she also holds a brokerage license.
Ján Uriga got his PhD. at the Institute of Experimental Psychology at the Slovak Academy of Science, where he researched and applied social intelligence and leaders’ decision making processes. Since 2003 until 2009 he worked as HR manager in public administration and multinational corporations. Since 2010 he’s been involved in consulting projects in the field of strategic change management, innovations, leadership and corporate culture. He teaches as an external lecturer at FSEV and leads the MBA module of change management and innovations for the automotive sector in cooperation with the Vienna University of Technology. Since 2018 he’s been leading the Experience Centre in Prague, which focuses on innovations in the field of customer and employee experience through digital solutions.
Peter has been working as an interpreter and consultant for foreign companies during his university studies of Management and Foreign Trade. After graduation, he worked as executive director for the foreign import company. He decided to continue in the study and he graduated from the International School of Management Slovakia. Over the past 15 years, he has been focusing on HR, personal and manufacturing outsourcing and production processes optimization. Peter is the co-founder of the EXPRESS PEOPLE agency, which becomes a part of Manuvia Group, the current company leader in personal leasing in the Czech and Slovak Republics. Peter is currently CEO in Manuvia and he is responsible for operations and business development for the CEE region. Peter is the President of the HR Alliance of the Slovak Republic and he is a member of the Union of Electrotechnical Industry of the Slovak Republic and HRcomm - Human Resources Management and Development Association. Peter is a member of the Presidium of the National Union of Employers. He actively contributes to the to the dialogues about the mobility of labor force and an employment stability. He is a regular speaker and commentator in various workshops, conferences and events, including international as Hannover Messe or the European Automotive Leaders Summit. He cooperates with the Faculty of Public Administration P.J.Šafárik University in Košice as a lecturer.
Kamila is a General Manager at TMF Services Slovakia s.r.o. (TMF Group) . TMF Group is a multinational professional services company, providing mainly accounting, tax, HR and payroll and corporate secretarial services to businesses operating on an international scale. Her successful career in TMF started in 2001 after graduating from the Faculty of Economics at Matej Bel University in Banská Bystrica. At present, Kamila is responsible for local service delivery, upholds service quality, drives operational office efficiency, builds strong client relationships, identifies and converts new business opportunities. Kamila’s work and life has been always affected by her professional basketball career (she took part at the World Women´s basketball Championships in 1994 in Sydney). Also thanks to sport, she gained extensive experience on steering her team to achieve the desired goals, to strive for success and to overcome all the obstacles. Whether it is related to her family, her two amazing daughters or her ordinary working day in TMF, Kamila tries to put an extra effort to everything she does to see the results afterwards. She believes to follow the same approach as a member of the Board of the Netherlands Chamber of Commerce as well.
Katarína works as Counsel in the Slovak branch of the multinational law firm Allen & Overy and is the head of the labor law department. Katarína advises employers on various labor law issues on regular basis, both in dispute and non-dispute matters. She has extensive experience in labor law restructuring, sending employees abroad, staff transfers and employment termination (including mass layoffs). She is also experienced in designing/modification of internal regulations (labor rules), employment and management contracts. She provides advice also on incentive programs and employee benefits, labor law aspects of acquisitions and personal data protection. Katarína is a member of the AmCham’s Board for Labor and Social Affairs. She hosts regular seminars for clients and speaks at conferences covering labor law topics.
Renáta has 20 years of experience working on higher education (HE) policy, and more recently on education policies in general. She is currently managing the "Learning Makes Sense" project at MESA10. In May 2016, she defended her PhD thesis at the Central European University in Budapest, entitled "Transition legacies, rules of appropriateness and ‘modernization agenda’ translation in higher education governance in Lithuania, Romania and Slovakia" and was awarded magna cum laude. During 2010-2012, Renáta served as an advisor on education to Slovakia’s Prime Minister Iveta Radičová. Prior to that she worked in the Slovak Governance Institute, where she delivered several research projects on HE in Slovakia (e.g. on charging illegal fees to students, introduction of academic ethics, corruption risks related to accreditation) and worked in HE and human resources consultancy at national and international level (e.g. the introduction of the student loan scheme in Bulgaria). Through her work in the non-governmental sector, Renáta became a recognized expert, and in 2009 she was the most cited expert on education in Slovakia. She has worked in an advisory capacity for the chairman of the Education Committee of the Slovak Parliament (2006 - 2009). From 2004 till 2006, she worked at the Slovak Ministry of Labour, Social Affairs and Family, where she started as an analyst and advisor to the State Secretary in HE and human resources. For this ministry she subsequently managed a World Bank Loan, aiming to enhance HR capacity in the labour and education sectors. Before starting her professional career, she worked for 6 years as a student representative, both at the Comenius University and at national level. Renáta is project manager for the "Learning Makes Sense" project at MESA10, and analyst specializing in the field of higher education and research conducted at higher education institutions.
Ivana graduated from the Faculty of Mathematics and Physics at the Comenius University in Bratislava. Her first and current employer is Profesia.sk, an online job search portal. She started working as an agent and has been the CEO since 2010. During her office, the portal was bought from the British DMGT media group by the Finnish competitor Alma Media in 2012. She’s the chair of the administration board of OSF. Ivana enjoys running and she has run several half-marathons. She’s got two children.
Marnick started his career on the agency side of things to evangelize the world of internal communications and employer branding. After a few years the digital evolution kicked off and he was drawn more and more into the online world, to eventually land at the client side. He switched to Pepsico as a Social Media Manager and quickly worked his way up to Digital Manager, to finish as Sr. Digital Manager Benelux in 2016. Now Marnick run his own company (www.standupcompany.com) to help organisations and people in general, to tell their online/offline stories in the most attractive and entertaining way and digitally transform their businesses.
Graduated in HR at Aix en Provence University, Jean-Sébastien started his career at PSA Peugeot Citroën. He held various HR and Organization positions at Danone. Before joining Plastic Omnium, he served in Alstom Transport, in Asia-Pacific, and then in France as HR Director of Alstom Transport. He joined the Group Plastic Omnium in 2012.
Andrej is the Chairman of the Board of Directors at Poštová banka. He’s worked in the banking and financial sector for nearly 20 years. He launched his career in the field of mutual funds at J&T Asset Management, správcovská spol., a.s., where he was involved in funds management. In 2006 he started to work for J&T Banka, a.s., branch of a foreign bank. As a private banker and later director of Private banking he developed it from scratch. In April 2011 Andrej became a member of the board of J&T Banka, a.s. in the Czech Republic and at the same time he managed the Commercial Division for Slovakia and the Czech Republic. Since 2009 he managed the Commercial Division in the Slovak branch of J&T Banka and he was in charge of the bank’s overall business strategy and marketing in the Slovak market. In November 2012 he became manager of the organizational unit of J&T Banka in Slovakia and stayed in office for 3 years. Since August 2015 he’s been the Chair of the Board of Directors at Poštová banka, one of the five biggest banks in our market, counting over 1,500 sales points, which makes it the best available bank in Slovakia. Andrej’s leisure activities include arts and culture. He likes theatre, ballet and the philharmonics. He also likes hiking and spending time with his family.
Companies are talking about a kick-ass Employer Branding Agency. Word says they’re experts in converting your Employer Brand in authentic, crackerjack videos! It’s even said those enthusiastic experts communicate your real company values to the rest of the world and the myth goes that, in doing so, retention in companies is off the charts! The myth started in Antwerp, Belgium, but the entire world is now getting to know Branded.Careers. High pace professionals eager to change the way recruiters recruit and companies hire. Room for improvement means a playground for Branded.Careers, and gosh darn they’re playing a good game so far! How many companies do you know who make people smile on Monday morning? It’s LITERALLY what Branded.Careers does! Check their Facebook page for bullet proof.
Dušan as a co-founder brings over 15 years of experience in R&D and business development. Dušan is the main moving force behind financing and risk capital acquisition for the Company. Before joining GA Drilling he spent seven years as a Member of the Board and COO at ARDACO.
Has been leading Kuehne+Nagel company in Slovakia since March 2011. With more than 18 years of experience and background in the logistics and transportation sector, has built up a comprehensive overview of complex logistics processes and supply chain management. During the last 15 years has been leading the companies such as Setto spedition or Raben logistics. Long-term strategy development, change management as well as performance improvement are his key assets. He is successful in driving change whilst keeping an open approach to understand and incorporate different views. The company culture he is part of is highly valued by him and provides his parameters when implementing innovative solutions. Respect, Empathy and Courage are three main values he lives and behaves accordingly.
Julia has got more than 25 years of the business experience in the FMCG, telecom and retail industries in Ukraine, Russia, and Central Europe. Julia has built a successful HR career for 21 years. Since December 2014 she has taken a decision to make a cross-functional move in Metro Cash and Carry Ukraine and was appointed the Director Operations. As of July 2018, Julia is Managing Director Metro Cash and Carry Slovakia. Married, 2 sons.
Ján graduated from Culture and Tourism Management at the University of Constantine the Philosopher in Nitra and later continued to study Marketing Communications at the University of St. Cyril and Methodius in Trnava, where was graduate as PhD. Ján stayed for several years as a lecturer of English Media Relation and Public Relation. He started to work in the hotel industry during his study and has never left the industry. He actuated several unique projects, such as the reconstruction of Elizabeth Hotel in Trenčín, the legendary swimming pool Zelená žaba in Trenčianske Teplice and one of the latest, projects Grandhotel Tatra Velké Karlovice. During the hotel practice, he received several awards, the Hotelier of the Year, World Luxury Award, Europe's Best Historic City Hotel, Best Historic Hotel with Customer Service in Europe, and Historic Hotels of Europe Awards. Within the Synot group, he is responsible for entertainment, leisure, and media. To the Synot group beside mentioned properties belong also Valasske cottages and a Ski Center with a Bike Park, Pravda newspaper or Parlamentnélisty.sk. He is also responsible for newly prepared projects in the Czech Republic and Slovakia. Ján is the only member of the European Hotel Managers Association from the Slovak Republic and he owns a successful golf agency.
Sociálne siete