Horeca manažment 2018

Aj HORECA môže byť inovatívny biznis

Minulé podujatia zo série Horeca manažment.

Info o podujatí


Digitalizácia je dnes zaklínadlom prakticky na všetko. Práve segment HORECA bol pionierom viacerých nových technológií a medzi prvými využil ich vplyv. Internet zmenil marketing a správu rezervácií, sociálne siete vytvorili úplne nový vzťah so zákazníkom. Nové technológie prinášajú ďalšie a ďalšie príležitosti, ako byť efektívny, lepšie riadiť finančné toky, šetriť náklady a zvyšovať výkon. Treba mať však stále na pamäti, že HORECA je biznis pre ľudí, ktorí nehľadajú len pretechnizovaný hotel. Chcú pozitívnu emóciu, zážitok a možno aj splnený sen.

13. marca

Horeka ako digitálny biznis

Riadenie je aj práca s informáciami, tak prečo ich poriadne nevyužiť? Big data, umelá inteligencia, algoritmy… Názvy, ktoré znejú záhadne, no netreba sa ich báť – významne uľahčujú biznis. Analýza údajov o klientoch posilňuje marketing, pomáha riadiť rezervácie i ceny tak, aby sa stabilizovali príjmy lepším využitím dopytu a kapacity počas celého roka. Treba však čo najviac dát o klientoch, ich očakávaniach a spokojnosti. Ako ich získavať? Intuícia už nestačí, preto sa na výborný zdroj dát menia vernostné a zľavované karty. Ako sa tieto nástroje osvedčujú? A čo možno vyčariť z dát o klientoch pre efektívnejší biznis?

Manažérske inovácie

Systematickú štátnu podporu netreba očakávať, všetko je v rukách biznisu Vo vedení sekcie cestovného ruchu MDV SR dochádza k výmene stráží a v čase konferencie už bude známy nový šéf. Dôjde aj k nejakým závažnejším zmenám? Isté je, že rozvoj sektora zostáva v rukách biznisu, majiteľov a manažérov. Popri osvedčených metódach hľadajú aj inovatívne prístupy, ako byť efektívny a zvyšovať zisk, racionalizovať náklady a zvyšovať výkony.

Hviezda večera: Henry Kallan a Peter Schultz

V roku 1968 odišiel z Československa do New Yorku a dnes je považovaný za jedného z najinovatívnejších hotelierov v New Yorku. Na Manhattane vlastní a spravuje celkovo štyri hotely, všetky sa nachádzajú v prvej desiatke newyorských hotelov na stránke Tripadvisor.com. Co-developoval luxusný hotel Aria v Prahe a ďalší hudobný hotel Aria v Budapešti označili v tomto roku používatelia stránky TripAdvisor za najlepší luxusný hotel na svete. Aký má recept na úspech?

Dlhé roky stojí po boku Henryho Kallana jeho partner a priateľ, podnikateľ Peter Schultz. Do USA prišiel v polovici 70. rokov a postupne sa začal zaoberať nehnuteľnosťami na západnom pobreží. Bol prezidentom spoločnosti, ktorá developovala obchodné centrá, priemyselné objekty a postavila deväť hotelov. Medzi jeho klientov patrila firma Hilton Hotels & Resorts a s rodinou Hiltonovcov má dodnes dobré obchodné vzťahy. Okrem iného dnes zasadá v správnej rade globálnej firmy Public Storage Business Park.

Henry Kallan a Peter Schultz prezradia svoj recept na úspech. Inšpirujú Vás k správnym rozhodnutiam a sú pripravení zodpovedať na každú otázku.

14. marca

Biznis s ľuďmi a pre ľudí

O spokojnosti hosťa stále rozhoduje personál a celková kultúra vo firme Či už ste šéfom hostela alebo hotela z luxusného reťazca, vždy bude meradlom vášho úspechu, aký zážitok ste ponúkli klientovi. O to sa už postarajú vaši ľudia. Ako nastaviť kultúru orientovanú na spokojnosť hostí, aby pobyt u vás prekonal ich očakávania?

Keď je reč o ľuďoch – chýbajú aj vám? Ako to, že v niektorých hoteloch a reštauráciách majú stabilný personál a ľudia odtiaľ neodchádzajú? Je to o peniazoch? Alebo o dobrom tíme, kde sa komunikuje o cieľoch, vládne vzájomná dôvera a rešpekt? Rozumiete nastupujúcej digitálnej generácii, ktorá má iné očakávania, aj ako hosť, aj ako zamestnanec?

Efektívna kampaň nemusí stáť veľa – ako zarobiť v on-line svete

Marketing v hotelierstve sa za posledných desať rokoch zmenil viac ako v celom minulom storočí. Nikdy sme nemali k dispozícii toľko komunikačných kanálov, takže šéfovia hotelov i reštaurácií sa menia na zdatných marketérov. Zažívame doslova explóziu digitálneho marketingu a všetci v ňom vidia nástroj č. 1. Čo od neho očakávať a ako ho začleniť do marketingového mixu hotela a reštaurácie? Ako udržať krok s prudkým vývojom nástrojov online marketingu?

Bližšie info:

Daniel Pšenák
daniel.psenak@newsandmedia.sk (02) 3213 1222

Program


13. MAREC
12.00 – 13.00 H

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

13.00 – 14.00 H

Riadenie je aj práca s informáciami, tak prečo ich poriadne nevyužiť?

Lukáš Neduchal, Advisory Services Director, EMARK
Michal Beňo, obchodný riaditeľ pre horské strediská a aquaparky, Vladimír Kubík, Business Intelligence Manager, TMR

Moderujú: Oliver Brunovský, Ľubomír Jurina

14.00 – 14.20 H

PRESTÁVKA

14.20 – 15.50 H

Systematickú štátnu podporu netreba očakávať, všetko je v rukách biznisu

Braňo Kačkovič, riaditeľ Sheraton a Grand Hotel Riverpark
Jérôme Losi, export Director Groupe GM/Aficom (prednáška v AJ)
Radovan Kočvara, riaditeľ, Hotel Turiec, Martin
Michaela Potočárová, predsedníčka Asociácie organizácií cestovného ruchu, výkonná riaditeľka OOCR Trnava Tourism
Jiří Žíla, spolupracovník Inovujme.sk, Národný projekt Zvýšenie inovačnej výkonnosti slovenskej ekonomiky

Moderuje: Jarmila Horváthová

15.50 – 16.10 H

PRESTÁVKA

16.10 – 17.00

Hviezda večera: Peter Schultz

Moderuje: Oliver Brunovský

17.00 – 19.30 H

7. ročník majstrovstiev SR vo filetovaní čerstvého lososa

19.30 – 24.00 H

TREND TOP reštaurácie a hotely 2017
Slávnostné odovzdávanie ocenení najlepším reštauráciám, hotelom a penziónom, šéfkuchárom a somelierom

14. MAREC
9.00 – 10.00 H

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

10.00 – 11.00 H

O spokojnosti hosťa stále rozhoduje personál a celková kultúra vo firme

Ivana Havranová, riaditeľka hotela Diplomat v Rajeckých Tepliciach
Radúz Dula, expert RÚZ pre cestovný ruch
Iveta Pupišová, Akadémia hoteliera
Dalibor Gergeľ, majiteľ reštuarácií Kogo a D.Steakhouse

Moderuje: Jarmila Horváthová

11.00 – 11.20 H

PRESTÁVKA

11.20 – 13.00 H

Efektívna kampaň nemusí stáť veľa – ako zarobiť v on-line svete

Pavol Král, konateľ spoločnosti Král Steffanus, Slovakia / Austria
Jaro Rataj, riaditeľ hotela Allegria Resort v Stegersbachu v Rakúsku
Robert Kaluza, Account manager, Booking.com
Igor Zahradník, spoluzakladateľ, DayByMe
Richard Štaffen, Sales director, ZľavaDňa

Moderuje: Lenka Maťašovská, marketing director, Synot Holiday

13.00 – 14.00 H

OBED

Spíkri


Lukáš Neduchal
Advisory Services Director, EMARK
Michal Beňo
obchodný riaditeľ pre horské strediská a aquaparky, TMR
Vladimír Kubík
Business Intelligence Manager, TMR
Braňo Kačkovič
riaditeľ Sheraton a Grand Hotel Riverpark
Jérôme Losi
export Director Groupe GM/Aficom
Radovan Kočvara
riaditeľ, Hotel Turiec, Martin
Michaela Potočárová
predsedníčka Asociácie organizácií cestovného ruchu, výkonná riaditeľka OOCR Trnava Tourism
Jiří Žíla
spolupracovník Inovujme.sk, Národný projekt Zvýšenie inovačnej výkonnosti slovenskej
Peter Schultz
Ivana Havranová
riaditeľka hotela Diplomat v Rajeckých Tepliciach
Radúz Dula
expert RÚZ pre cestovný ruch

Fotogaléria


Partneri


Organizačný garant

Usporiadateľ

Špeciálny partner

Generálni partneri

Partner

Gastro partner

Mediálni partneri

Sociálne siete


Výstupy z konferencie


Zadali ste nesprávne heslo alebo meno. Prosím skúste to znovu.