Green manažment 2024

Emisný labyrint 2.0

Info o podujatí


Spoločnosť TREND Konferencie už viac ako desať rokov vytvára priestor pre diskusiu firiem a odborníkov s cieľom zlepšiť podnikateľské prostredie a nájsť riešenia na aktuálne problémy. Medzi ne patria napríklad nové povinnosti v oblasti ESG, rastúca byrokracia, nedostatok kvalifikovaných zamestnancov a konkurencieschopnosť biznisu. Aj na ich riešenie poskytne návod konferencia Green manažment. Jej účastníci získajú nielen aktuálne informácie, ale aj možnosť poradiť sa s odborníkmi. Samozrejmosťou je výmena skúseností a networking.

V diskusných paneloch vystúpia odborníci na nasledujúce témy:

Blok č. 1: Navigácia v emisnom labyrinte. Ako ju zvládnuť?
Aj keď to na prvý pohľad vyzerá, že ESG reporting bude trápiť iba veľké firmy, opak je pravdou. Zmeny sa v rôznej miere dotknú väčšiny podnikateľov. Preto odborníci objasnia, ako sa tieto zmeny dotknú jednotlivých skupín slovenských firiem a či im s ich plnením pomôže aj štát. Účastníkom na konkrétnych príkladoch vysvetlia, ako ich zvládnuť a dokonca aj ako z nich profitovať.

Blok č. 2: Zelené certifikáty – cesta k úspechu alebo prázdny diplom?
Snaha o znižovanie emisií či zvyšovanie kvality vedie firmy k certifikátom. Za ich získaním však stoja nemalé finančné a časové zdroje. Hostia druhého bloku preto firmám okrem iného poradia, kedy tento postup zvážiť, ako vybrať správneho odborného garanta či ako im certifikáty pomôžu v plnení ESG povinností.  Držitelia rôznych certifikátov zase prezradia svoje osobné skúsenosti z celého procesu, poradia, ako sa vyhnúť chybám a zhodnotia výhody, ktoré vďaka nim získali.

Blok č. 3: Zelená transformácia potrebuje nových zamestnancov. Kde ich nájsť?
Nedostatok kvalifikovaných zamestnancov sa netýka iba IT firiem. Slovenskému trhu chýbajú technici, montéri, statici, elektrikári, skrátka všetky profesie, ktoré sa podieľajú na zelenej transformácii. Ak sa ich aj podarí vyškoliť, odchádzajú do zahraničia. Odborníci preto poradia, kde hľadať chýbajúcu pracovnú silu a ako v tomto procese firmám pomôže štát. Na príkladoch z praxe účastníci konferencie uvidia, ako zamestnancov školia a udržiavajú iné spoločnosti.

Blok č. 4: Zelená reklama – cesta k zákazníkom, ale aj k pokutám
Je nielen pochopiteľné, ale aj nutné, aby firmy o svojej aktivite v oblasti zlepšovania životného prostredia hovorili. Zaujímajú sa o to nielen štátne inštitúcie, ale aj zákazníci. Účastníci posledného bloku sa dozvedia, ako zvládnuť zelenú marketingovú kampaň bez pokuty za greenwashing. Odborníci im navyše vysvetlia, ako zelenými témami zaujať zákazníkov, zamestnancov či investorov, a aké výhody im správne nastavená komunikačná kampaň prináša.

*Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu.

Bližšie info:

Anna Olexová
anna.olexova@newsandmedia.sk +421 905 900 612

Video Upútavka


Partneri


ORGANIZAČNÝ GARANT

USPORIADATEĽ

HLAVNÝ PARTNER

Sociálne siete


Výstupy z konferencie


Zadali ste nesprávne heslo alebo meno. Prosím skúste to znovu.