TREND PR Academy 2018

Individualizácia kampaní – Online marketingové stratégie / Sociálne siete, influenceri a vlastní zamestnanci

Minulé podujatia zo série PR Academy.

Info o podujatí


Takmer všetko sa deje v online prostredí a odzrkadľuje sa to aj v PR. Blogeri, vlogeri či sociálne siete, ako sa v tom orientovať a čo to prinesie? Meniaci sa spôsob konzumácie obsahu, ktorý je naplno badateľný pri generácii Z – mladých ľuďoch a tínedžeroch, ktorí doslova vyrastajú s mobilom v ruke. Prinášame skúsenosti odborníkov, ktorí si to už vyskúšali.

Užšie sa zameriame na blogerov, vlogerov a využitie sociálnych sietí, pri ktorých je nevyhnutná čo najlepšia orientácia a značné používateľské zručnosti. Zaoberať sa budeme prípadovými štúdiami a skúsenosťami odborníkov, ktorí v komunikácii úspešne využili online nástroje a nové formáty na zasiahnutie cieľovej skupiny.

V rámci programu sa hlbšie zameriame tiež na to, ako médiá fungujú a ako sa do nich dostať s pozitívnymi informáciami. O svoje skúsenosti sa podelia aj klienti a novinári.

Boj o zamestnanca sa začal. Nároky sa zvyšujú na všetkých stranách. Reč bude tiež o tom, ako budovať vlastné médium a posilňovať komunitu medzi zamestnancami.

15.máj 2018
Individualizácia kampaní – Online marketingové stratégie / Sociálne siete a influenceri

  • Ako využiť sociálne médiá v náš prospech?
  • Ktoré sociálne siete fungujú a do ktorých sa neoplatí investovať
  • Influenceri ako ambasádori značky a projektu
  • Riziká práce s influencermi
  • Platené spolupráce s influencermi
  • Marketing postavený na online
  • Ako sa na online vlnu pozerajú zástupcovia médií

30.máj 2018
PR v internej komunikácii

  • Ako využiť zamestnancov na komunikáciu značky
  • Ako zaujať mileniálov a aké sú ich skutočné očakávania
  • Interné komunikačné kanály – Facebook WorkPlace
  • CSR kampane, do ktorých sa zamestnanci chcú zapojiť
  • Plat alebo benefity
  • Teambuildingy, open space, pracovný čas

Bližšie info:

Daniel Pšenák
daniel.psenak@newsandmedia.sk (02) 3213 1222

Program


15. máj

INDIVIDUALIZÁCIA KAMPANÍ – ONLINE MARKETINGOVÉ STRATÉGIE / SOCIÁLNE SIETE A INFLUENCERI

8.00 - 9.00 H

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV, RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 - 10.45

Ako ťažiť z online vlny?
Simona Mištíková, managing director DIVINO

Online only
Andrea Zererová, Senior Brand Activation Manager Adidas

Platené spolupráce s influencermi
#Ad, #Sponzoring, #Krátkodobé, #Dlhodobé, #Affiliate programy
Jana Tomas, blogerka Janatini

Pozitívne a negatívne skúsenosti s influencermi – na čo si dať pozor
Zmluvy, dohody, spolupráce.
Simona Mištíková, managing director DIVINO

10.45 - 11.00 H

PRESTÁVKA

11.00 - 12.30 H

Ako zapojiť sociálne siete svojho spotrebiteľa? Projekt Jazdím Ford pre Život
Ján Hnát, marketing manager Ford

Na čo si dať pri nastavovaní komunikačnej online stratégie pozor?
Panelová diskusia
Ján Hnát, marketing manager Ford
Jana Tomas, blogerka Janatini
Andrea Zererová, marketing manager Adidas
Tereza Molnár, Head of Communications O2
Denisa Kubáľová, marketing manager Kvety.sk

12.30 - 13.30 H

OBED

13.00 - 15.10 H

Ako BOOSTnout vašu # kampaň… a najviac zažiariť na evente
Ako prepojiť offline/online na evente a Instagrame
David Bernard, brand manager Instagraf

Ako sa médiá pozerajú na online trendy?
Martin Poláš, šéfredaktor medialne.sk

Využitie sociálnych sietí pre biznis Facebook/Instragram (forma/dĺžka statusu)
Katarína Beličková, špecialistka pre sociálne médiá Dôvera

Nastavenie marketingovej stratégie pre novú identitu
Denisa Kubáľová, marketing manager Kvety.sk

15.10 - 15.25 H

PRESTÁVKA

15.25 - 16.15 H

Komunikácia s názorom – Čo je to goodvertising a ako ho využiť vo svoj prospech? Pomôžu influenceri zapojeniu verejnosti?
Tereza Molnár, Head of Communications O2

Záver – ako na to?
Simona Mištíková, DIVINO

30. máj

PR V INTERNEJ KOMUNIKÁCIÍ

8.00 - 9.00 H

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV, RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 - 10.45 H

Boj o zamestnanca sa začal
Simona Mištíková, managing director DIVINO

Interný komunikačný kanál – Workplace
Gabriel Tóth, PR Specialist, Penta Investments

Zapojenie zamestnancov do CSR firmy – #PomáhameĎalej
Alexandra Pappová, Nadácia Volkswagen Slovakia

10.45 - 11.00 H

PRESTÁVKA

11.00 - 12.30 H

Ako využiť zamestnancov na komunikáciu značky?
Ján Bača, riaditeľ pre vonkajšie vzťahy a hovorca US Steel Košice

400 zamestnancov na jednom mieste (Talent manažment, projekty internej komunikácie, rozvoj zamestnancov)
Eliška Novotná, HR director Ikea

12.30 - 13.30 H

OBED

13.30 - 15.00 H

Plat verzus benefity – Panelová diskusia
Ján Bača, riaditeľ pre vonkajšie vzťahy a hovorca US Steel Košice
Ivana Molnárová, riaditeľka Profesia
Eliška Novotná, HR director Ikea

Známa – neznáma cieľová skupina milénialov – ich špecifiká a očakávania
Ivana Molnárová, riaditeľka Profesia

15.00 - 15.15 H

PRESTÁVKA

15.15 - 16.15 H

Aj z malých vecí môžu vyrásť veľké skutky – ako komunikovať zamestnanecký grantový program
Tomáš Palovský, Head of Corporate Affairs Orange Slovensko

Zásady internej komunikácie
Simona Mištíková, managing director DIVINO

Spíkri


Simona Mištíková
DIVINO
Jana Tomas
blogerka Janatini
Ján Hnát
marketing manager Ford
Katarína Beličková
špecialistka pre sociálne médiá Dôvera
David Bernard
brand manager Instagraf
Martin Poláš
šéfredaktor medialne.sk
Tereza Molnár
O2
Denisa Kubáľová
marketing manager Kvety.sk
Gabriel Tóth
hovorca v Penta Investments
Alexandra Pappová
Nadácia Volkswagen Slovakia
Ivana Molnárová
riaditeľka Profesia

Partneri


Organizačný garant

Usporiadateľ

Odborný partner

Sociálne siete


Výstupy z konferencie


Zadali ste nesprávne heslo alebo meno. Prosím skúste to znovu.