TREND Online Academy Košice jeseň 2018

Tradičná TREND Online Academy pokračuje svojou jesennou edíciou. Z hotelov a konferenčných sál sa podujatie prvý raz koná v netradičných priestoroch – CINEMAX BORY Mall v Bratislave a v Košiciach s komfortným sedením v kinosálach. 6 Google trénerov, marketingoví experti, aj zástupca Google Slovensko sa počas 3 dní podelia o svoje teoretické, no predovšetkým praktické […]

Minulé podujatia zo série Online Academy.

Info o podujatí


Tradičná TREND Online Academy pokračuje svojou jesennou edíciou. Z hotelov a konferenčných sál sa podujatie prvý raz koná v netradičných priestoroch – CINEMAX BORY Mall v Bratislave a v Košiciach s komfortným sedením v kinosálach.

6 Google trénerov, marketingoví experti, aj zástupca Google Slovensko sa počas 3 dní podelia o svoje teoretické, no predovšetkým praktické skúsenosti s online marketingom.

Bližšie info:

Daniel Pšenák
daniel.psenak@newsandmedia.sk (02) 3213 1222

Program


8.00 - 9.00 H

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 - 10.00 H

Online marketingová stratégia s prepojením na platenú a neplatenú reklamu a lokálne SEO
Čo musí obsahovať váš web z pohľadu SEO, aby ho Google dlhodobo indexoval na vyšších pozíciách?
Tipy, ako vybabrete s konkurenciou vďaka prepracovanému lokálnemu SEO
Martin Volek, CEO Volis International & Google Partners Trainer

10.00 - 10.10 H

PRESTÁVKA

10.10 - 11.00 H

Obsah vs. natívna reklama
Najlepší marketing nevyzerá ako marketing
Filip Kuna, Managing Director Slovakia & Czech Republic, Strossle International AB

11.00 - 11.15 h

PRESTÁVKA

11.15 - 12.15 H

Vyťažte z online marketingu viac aj vďaka vašej konkurencii!
Čo sa viete od svojej konkurencie naučiť v online prostredí? Ako využiť praktiky konkurencie vo váš prospech?
Michal Majerník, Senior PPC Specialist, Volis International

12.15 - 13.15 H

OBED

13.15 - 14.30 H

Zákazníci v B2B vám budú vďační, ak budete pracovať s ich dátami!
Viete aké všetky dáta máte o vašich firemných zákazníkoch? Ako spojiť online s offline dátami a aké sú ich špecifiká v B2B?
Ako na nich vybudovať marketing a predaj šitý na mieru?
Rastislav Talárovič, Head of Marketing Department SOS electronic & Google Partners Trainer

Online marketing s agentúrou či bez? Ako si správne vybrať?
Dosahujete vďaka online marketingu obchodné ciele vašej firmy? Začnite využívať jeho plný potenciál ako stovky ďalších spoločností. Aká je v tejto oblasti pridaná hodnota spolupráce s agentúrou? A ako v množstve agentúr rozoznať tie kvalitné? Zistite ako si vybrať správne, aby ste neprichádzali o nových zákazníkov a rast vášho biznisu.
Veronika Froncová, Google Partners Program Manager, Google Slovakia

Rekurentný rast online predaja a digitalizácia najväčšej Slovenskej siete športových predajní

  • dlhodobá a ucelená stratégia
  • úspešný online marketing
  • lokálne SEO
  • budovanie online teamu

Juraj Giacko, Generalist consultant

YouTube – najpopulárnejšia sociálna sieť Slovákov
Získajte z Videí viac vďaka správnemu nastaveniu svojho YouTube kanála
Volis International

14.30- 14.45

PRESTÁVKA

14.45 - 16.00 H

[Google Workshop] See-Think-Do-Care: Ako efektívne budovať značku online

  • Ako v súčasnosti vyzerá zákaznícka cesta? Ako sa zmenil dnešný konzument a jeho správanie? A ktoré 3 trendy sú kľúčové pre budovanie značky online?
  • Pozrieme sa na See-Think-Do-Care (STDC) stratégiu a ako zaujať v každej fáze tak, aby sme efektívne budovali svoju značku online, vytvárali si základňu lojálnych zákazníkov a dosahovali svoje biznisové ciele.
  • Praktické ukážky a analýzy: STDC rámec budeme aplikovať aj na niektoré z vašich webových stránok

Veronika Froncová, Google Partners Program Manager, Google Slovakia

Spíkri


Martin Volek
CEO Volis International & Google Partners Trainer

Spoluzakladateľ a hlava Volis International, je okrem iného aj certifikovaný Google Partners Trainer. K vzdelávaniu má veľmi blízky vzťah, nájdete ho ako rečníka na konferenciách a lektora v startupových centrách, či na univerzitách. Vo vodách online marketingu pláva viac ako dekádu, preto ovláda súvislosti a na mieru dokáže ušiť stratégiu pre malé aj veľké značky. Ako bonus pridá veľkú porciu motivujúcej energie, ktorá pomáha pri hľadaní komplexného marketingového riešenia.

Michal Majerník
Senior PPC Specialist, Volis International

Michal zabezpečuje výkonnostné online kampane, zamerané na predaj produktov a služieb naprieč Európou vo viac ako 10 krajinách sveta. Zameriava sa na zlepšenie použiteľnosti a konverznej miery webov.

Rastislav Talárovič
Head of Marketing Department SOS electronic & Google Partners Trainer

V priebehu 2 rokov ako šéf medzinárodného marketingu v čisto B2B firme (SOS electronic) prevrátil marketingovú orientáciu „hore nohami“. Úspešne v nej implementoval najnovšie prvky online marketingu a preto sa ako Gooogle Partners tréner sústreďuje predovšetkým na oblasť B2B. Ak v Košiciach zbadáte niekoho v športovej rýchlochôdzi, bude to určite on.

Filip Kuna
Managing Director Slovakia & Czech Republic, Strossle International AB

Pracoval 12 rokov v Zozname ako vedúci produktového oddelenia, teraz riadi slovenskú pobočku švédskeho Strossle. Jeho životným cieľom je stať sa učiteľom, preto píše blogy, organizuje workshopy a eventy pre študentov i profíkov v médiách.

Veronika Froncová
Google Partners Coordinator, Google Slovakia

Ako B2B manažérka v Google pomáha digitálnym agentúram a ich klientom získať a rozširovať ich podnikanie online. Jej vášňou je business stratégia, marketing, ecommerce a HR, v rámci ktorých pôsobí aj ako freelance konzultantka so špecializáciou na podnikanie na Amazone. Obzvlášť ju teší, keď vidí ľudí napĺňať svoj potenciál a lokálne firmy vyrásť na globálnych hráčov. #growthenthusiast :)

Juraj Giacko
Generalist consultant

Juraj je historicky prvým Evernote Certified Consultantom na Slovensku. Za svoje najväčšie vášne považuje osobnú produktivitu a projektový manažment. Okrem toho ho baví beh na dlhé trate, veľké výzvy, sociálne siete a dobrá káva. Venuje sa business a marketingovým stratégiám, implementácii projektového riadenia a vedeniu rozmanitých projektov v rôznych spoločnostiach so zameraním na CEE región. V Košiciach pôsobí ako dlhodobo zastupujúci leader ecommerce oddelenia v EXIsport-e.

Sociálne siete


Výstupy z konferencie


Zadali ste nesprávne heslo alebo meno. Prosím skúste to znovu.