TREND Online Academy Bratislava jeseň 2018

Tradičná TREND Online Academy pokračuje svojou jesennou edíciou. Z hotelov a konferenčných sál sa podujatie prvý raz koná v netradičných priestoroch – CINEMAX BORY Mall v Bratislave a v Košiciach s komfortným sedením v kinosálach. 6 Google trénerov, marketingoví experti, aj zástupca Google Slovensko sa počas 3 dní podelia o svoje teoretické, no predovšetkým praktické […]

Minulé podujatia zo série Online Academy.

Info o podujatí


Tradičná TREND Online Academy pokračuje svojou jesennou edíciou. Z hotelov a konferenčných sál sa podujatie prvý raz koná v netradičných priestoroch – CINEMAX BORY Mall v Bratislave a v Košiciach s komfortným sedením v kinosálach.

6 Google trénerov, marketingoví experti, aj zástupca Google Slovensko sa počas 3 dní podelia o svoje teoretické, no predovšetkým praktické skúsenosti s online marketingom.

Bližšie info:

Daniel Pšenák
daniel.psenak@newsandmedia.sk (02) 3213 1222

Program 18.10.


8.00 - 9.00 H

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 - 10.30 H

Ako zvýšiť online predaj vďaka znalosti správania slovenských spotrebiteľov?
Metódy a tipy, vďaka ktorým získate iný pohľad na potreby zákazníka, dozviete sa, ako zoptimalizujete používateľský zážitok zákazníkov a naštartujete predaje a rast firmy.
Vianoce, Black Friday, povianočné obdobie – ako správne nastaviť a pripraviť online marketingové kampane vďaka aktuálnym dátam
Martin Volek, CEO Volis International & Google Partners Trainer

10.30 - 10.45 H

PRESTÁVKA

10.45 - 12.15 H

Kedy, kde, čo a komu? Segmentácia a personalizácia komunikácie so zákazníkmi
Ako (nielen) e-mailovú komunikáciu nastaviť tak, aby zákazníka tešila a pomáhala vášmu biznisu? Ľahko. Stačí s každým hovoriť tak, ako by bol váš jediný.
Segmentovanie zákazníkov a prispôsobenie komunikácie štádiu ich potrieb.
Jednoduché princípy, ktorých implementácia je v skutočnom biznise náročná, s praktickými príkladmi z praxe.
Peter Jakuš, Head of Customer Success CEE Exponea & Google Partners Trainer

12.15 - 13.15 H

OBED

13.15 - 14.30 H

Case studies

MastersGate – brána k vášmu úspechu
Medzi prvých víťazov súťaže MastersGate patril eshop Dedoles. Nárast obratu o 3 milióny €, ako aj expanzia na 6 trhov je case study sama o sebe. Chcete aj vy zahviezdiť na ecommerce scéne? Máme pre vás pripravených 5 tipov, ktoré viete využiť v praxi, hneď ako sa ich dozviete.
Adriana Mučičková, Accelerating eCommerce projects, ui42
B2B

Dáta ako základ online marketingu

  • prečo vôbec pracovať s dátami (schéma + príbeh zo života SOS)
  • aké dáta zbierať a ako skombinovať online a offline
  • zákaznické dáta
  • praktické príklady, kedy dáta pomohli v biznise
  • čiže nielen o marketingu ale aj reálnom B2B predaji obchodníkovi

Rastislav Talárovič, Head of Marketing Department SOS electronic & Google Partners Trainer

Customer support ako zlatá baňa

  • Ako dokáže zákaznícka podpora generovať 30 % z obratu eshopu?
  • Prečo je „klasický“ support stále dôležitý aj v dobe chatbotov?
  • Existuje vzťah medzi online marketingovými kampaňami a objednávkami cez telefón? Ako to celé správne odmerať?

Jakub Žilinčan, CMO, electronic-star, a.s.

Ako vytvoriť imidžové video funkčné v offline a online
Zásady tvorby TV spotu a online videa sú absolútne odlišné. Aký je medzi týmito formátmi rozdiel a ako spraviť kampaň, ktorá bude funkčná v offline prostredí a výkonná v online sa dozviete v prípadovej štúdii k spotu Tatra Banky na tvárovú biometriu.
Júlia Micháleková, Head of Digital Marketing&Sales, Tatra banka

14.30 - 14.45 H

PRESTÁVKA

14.45 - 16.00 H

Návod na efektívny mobilný marketing
· Prečo má mobilný marketing zmysel
· Prečo je iný ako klasický online marketing
· Aké sú možnosti propagácie vašej firmy v mobilnom mediálnom priestore (formáty, kanály)
· Ako urobiť úspešnú mobilnú landing page
Peter Šíma, Zakladateľ a konzultant, AboveX Digital & Google Partners Trainer

Program 24.10.


8.00 - 9.00 H

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 - 9.45 H

Najdôležitejšie trendy online marketingu v budúcnosti
Martin Volek, CEO Volis International & Google Partners Trainer

9.45 - 10.30 H

Lepšou použiteľnosťou webu k lepším výsledkom
Ako pomocou UX analýzy zlepšiť výkonnosť vášho online marketingu
Od auditu, identifikácie problémových/kľúčových miest, cez pretavenie do zmien, verifikáciu výsledkov… až po vplyv na výsledky online marketingových aktivít.
Michal Majerník, Senior PPC Specialist, Volis International

10.30 - 10.45 H

PRESTÁVKA

10.45 - 12.15 H

Ako plánovať digitálne kampane v dobe AI a na čo sa
pripraviť?

  • Buďte flexibilní a pripravení na zmenu
  • Naučte sa, čo všetko už môžete nechať na AI a čo radšej nastavovať ručne
  • Praktické príklady a ukážky

Juraj Frank, Customer Analytivs Consultant Exponea & Google Partners Trainer

12.15 - 13.15 H

OBED

13.15 - 14.30 H

Case studies

Ako efektívne pracovať s Google Grantom
Danubiana

Kedy je aplikácia dôležitá pri strategickom rozvoji značky
Peter Šíma
, Zakladateľ a konzultant, AboveX Digital & Google Partners Trainer

Ako preraziť podnikanie z Trenčína do Číny /aj vďaka online/
NeonHeads.com – event entertainment production house – má po 17 rokoch pôsobenia logistické centrá v 12 krajinách sveta (Európa, Middle East, Asia). Podarilo sa nám celosvetovo presadiť hlavne vďaka efektívnemu, najmä digitálnemu, B2B salesu. Pracujeme primárne s Linked In, Vimeo, Youtube, Instagram, Facebook, WeChat, Mail Buttler. Spustili sme beta verziu prvého e- shopu event entertainmentu (REE.global), intenzívne pracujeme so CRM systémom HighRise a začíname aj s developmentom vlastného AI. Rada sa s Vami podelím o to, čo nám zatiaľ prinieslo najviac výsledkov.
„Not just the Cirque du Soleil can be worth US$ 1,5 BN!”
Petra Marko Navarro,
NeonHeads

Žijeme len raz – aj to v dobe sociálnych médií 🙂
Ako môže dobrá kreatívna idea ovplyvniť zmenu postoja k značke a dosiahnuť neočakávané obchodné výsledky
Zuzana Semíková, managing director agentúry SOCIALISTS

14.30 - 14.45 H

PRESTÁVKA

14.45 - 16.00 H

[Google Workshop] See-Think-Do-Care: Ako efektívne budovať značku online

  • Ako v súčasnosti vyzerá zákaznícka cesta? Ako sa zmenil dnešný konzument a jeho správanie? A ktoré 3 trendy sú kľúčové pre budovanie značky online?
  • Pozrieme sa na See-Think-Do-Care (STDC) stratégiu a ako zaujať v každej fáze tak, aby sme efektívne budovali svoju značku online, vytvárali si základňu lojálnych zákazníkov a dosahovali svoje biznisové ciele.
  • Praktické ukážky a analýzy: STDC rámec budeme aplikovať aj na niektoré z vašich webových stránok

Veronika Froncová, Google Partners Program Manager, Google Slovakia

Spíkri


Martin Volek
CEO Volis International & Google Partners Trainer

Spoluzakladateľ a hlava Volis International, je okrem iného aj certifikovaný Google Partners Trainer. K vzdelávaniu má veľmi blízky vzťah, nájdete ho ako rečníka na konferenciách a lektora v startupových centrách, či na univerzitách. Vo vodách online marketingu pláva viac ako dekádu, preto ovláda súvislosti a na mieru dokáže ušiť stratégiu pre malé aj veľké značky. Ako bonus pridá veľkú porciu motivujúcej energie, ktorá pomáha pri hľadaní komplexného marketingového riešenia.

Júlia Micháleková
Head of Digital Marketing&Sales, Tatra banka

V praxi sa pohybuje od roku 2009. 8 rokov bola verná online marketingovej agentúre Visibility, kde začínala s manažovaním SEO projektov. Firmu pomáhala budovať a rozvíjať a takmer 3 roky ju viedla. V súčasnosti ako Head of Digital Marketing&Sales v Tatra banke, má na starosti tím online marketingových nadšencov a stará sa o celú online komunikáciu značky. Okrem toho vedie DASE s.r.o., agentúru zameranú na webovú analytiku. Za svoje poslanie považuje odovzdávanie know-how, vzdelávanie a starostlivosť o šťastie a rozvoj ľudí v tíme, ale aj mimo neho. Za posledných 5 rokov viedla približne 100 prednášok a workshopov a napísala rovnaký počet článkov. Miluje knihy, tanec, beh, kávu a pivo.

Jakub Žilinčan
CMO, electronic-star, a.s.

Jakub pôsobil 4 roky v európskej centrále Google ako konzultant a analytik. Získal titul PhD. v oblasti atribučných modelov a téme online marketingu sa venuje vyše 15 rokov. Aktuálne pôsobí ako marketingový riaditeľ v spoločnosti electronic-star, a.s. Spolu so svojim 10 členným tímom realizuje brandové a výkonnostné kampane v 7 krajinách naprieč strednou a východnou Európou.

Juraj Frank
Customer Analytics Consultant Exponea & Google Partners Trainer

Špecializuje sa na digitálnu analytiku a stratégiu digitálnych kampaní. Pôsobil v digitálnej agentúre Volis International, a inicioval vznik programu série odborných marketingových konferencií TREND Online Academy. Podieľa sa aj na organizovaní konferencie o webovej analytike MeasureCamp Bratislava.

Peter Jakuš
Head of Customer Success CEE Exponea & Google Partners Trainer

Peter Jakuš je vyštudovaný filmový teoretik, ktorý ako šofér autobusu niekoľko rokov vozil Austrálčanov okolo Európy, popri tom precestoval kus ďalších kontinentov aby nakoniec skončil pri weboch, ecommerce a digitálnom marketingu. 5 rokov pracoval v ui42, založil akcelerátor pre e-shopy MastersGate a teraz spolu so 160 členným tímom v Exponea buduje experience cloud so svetovým ohlasom. Pre Google pomáha rozširovať povedomie o webovej analytike a digitálnom marketingu v roli Google Partners Trainer. Pochádza z Trenčína.

Adriana Mučičková
Accelerating eCommerce projects, ui42 B2B

Vrámci celoročného projektu MastersGate pomáha na Slovensku vytvárať digital svetovej úrovne. MastersGate je známy aj ako vstupná brána pre rast eshopov a zároveň stojí za zrodom inšpiratívnych príbehov. Možno ten ďalší, bude práve váš.

Rastislav Talárovič
Head of Marketing Department SOS electronic & Google Partners Trainer

V priebehu 2 rokov ako šéf medzinárodného marketingu v čisto B2B firme (SOS electronic) prevrátil marketingovú orientáciu „hore nohami“. Úspešne v nej implementoval najnovšie prvky online marketingu a preto sa ako Gooogle Partners tréner sústreďuje predovšetkým na oblasť B2B. Ak v Košiciach zbadáte niekoho v športovej rýchlochôdzi, bude to určite on.

Veronika Froncová
Google Partners Coordinator, Google Slovakia

Ako B2B manažérka v Google pomáha digitálnym agentúram a ich klientom získať a rozširovať ich podnikanie online. Jej vášňou je business stratégia, marketing, ecommerce a HR, v rámci ktorých pôsobí aj ako freelance konzultantka so špecializáciou na podnikanie na Amazone. Obzvlášť ju teší, keď vidí ľudí napĺňať svoj potenciál a lokálne firmy vyrásť na globálnych hráčov. #growthenthusiast :)

Zuzana Semíková
managing director agentúry SOCIALISTS

Pred necelými 2 rokmi Zuzana rozbehla digitálnu agentúru SOCIALISTS, ktorá sa špecializuje na kontent a kreatívu v sociálnych médiách. Agentúra vo veľmi krátkom čase získala niekoľko ocenení na prestížnych kreatívnych súťažiach Digital Pie, Zlatý klinec, shortlist na Effie či FLEMA Awards, je nositeľom titulu Digital Rising star Agency 2018 a v tomto roku sa stala členom ADMA. Zuzana má takmer 15 rokov skúseností s tvorbou mediálnych stratégií rôznych významných slovenských, či zahraničných značiek. Na strane agentúry bola vždy pri tvorbe stratégie, kreatívnych nápadov a autentického obsahu. 

Petra Marko Navarro
NeonHeads

Jedna z najúspešnejších slovenských podnikateliek, ktorá začala s biznisom už v 19-tich. Všetko okolo seba analyzuje a premieňa na obchodné príležitosti. Okrem toho sa venuje mentoringu a rozvoju začínajúcich podnikateľov, je ambasádorkou podnikateliek a zakladateľkou platformy dreamjob support.

Michal Majerník
Senior PPC Specialist, Volis International

Michal zabezpečuje výkonnostné online kampane, zamerané na predaj produktov a služieb naprieč Európou vo viac ako 10 krajinách sveta. Zameriava sa na zlepšenie použiteľnosti a konverznej miery webov.

Sociálne siete


Výstupy z konferencie


Zadali ste nesprávne heslo alebo meno. Prosím skúste to znovu.