TREND Online Academy 2018

Rýchlo a efektívne získajte prehľad z dôležitých a aktuálnych tém online marketingu

Minulé podujatia zo série Online Academy.

Info o podujatí


Štartuje 5. ročník série úspešných vzdelávacích seminárov

TREND ONLINE ACADEMY 2018

Rýchlo a efektívne získajte prehľad z dôležitých a aktuálnych tém online marketingu. Počas dvoch dní sa s vami o svoje skúsenosti podelia odborníci a úspešní online marketéri! Okrem vzdelávania budete mať aj priestor na networking a po absolvovaní konferencie získate CERTIFIKÁT ONLINE MARKETÉRA.

Celý program môžete absolvovať aj prostredníctvom LIVE STREAMU z pohodlia vašej kancelárie v reálnom čase.


TREND Online Academy
je séria vzdelávacích seminárov, ktorá poskytuje komplexný prehľad v online marketingu od A po Z. Témy sú budované postupne od tvorby webu, optimalizácie pre vyhľadávače, PPC kampane, e-mail marketing, sociálne siete až po pokročilejšie, ako sú videoreklama a webová analytika. Na záver sa podrobne venujeme tvorbe online marketingovej stratégie a novým trendom v oblasti. Súčasťou seminára sú praktické úlohy, prípadové štúdie a panelové diskusie.

Pre koho je určená?
Konferencia je vhodná pre malých a stredných podnikateľov, živnostníkov, manažérov a riaditeľov marketingových oddelení, ako aj pracovníkov na marketingových pozíciách vo veľkých spoločnostiach, pre končiacich študentov, ktorí si chcú nájsť zamestnanie v oblasti online marketingu, pre start-upistov a všetkých, ktorí sa chcú vzdelávať v oblasti online marketingu a kariérne rásť.


 

Bližšie info:

Daniel Pšenák
daniel.psenak@newsandmedia.sk (02) 3213 1222

Program


10. máj

SEO, WEB A PLATENÁ REKLAMA NA VYŠŠEJ ÚROVNI (A V SÚLADE S GDPR)

8.00 - 9.00 H

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 - 10.30 H

Online marketingová stratégia s prepojením na platenú a neplatenú reklamu
– 5 aktuálnych vecí, ktoré musí obsahovať váš web z pohľadu SEO, aby ho Google dlhodobo indexoval na vyšších pozíciách.
– Tipy, ako vybabrete s konkurenciou vďaka prepracovanému lokálnemu SEO.

Martin Volek, CEO Volis International & Google Partners Trainer

Local a Off-page SEO s Google produktami
Milan Fraňo, Sales & Account Director, Volis International & Google Trusted Photographer

10.30 - 10.45 H

PRESTÁVKA

10.45 - 12.15 H

SEO v roku 2018
– zásadný význam analýzy kľúčových slov
– bezchybný web je vaše pretekárske auto
– obsah tvorený na základe reálnych dát
– presah SEO na celý online marketing
– KPIs, trendy a očakávania
Peter Olvecký, vedúci @ Hellvetia

12.15 - 13.00 H

OBED

13.00 - 14.30 H

Panelová diskusia a prípadové štúdie z praxe

Pozor! Ušetrite od mája na pokutách! Potrebné zmeny na vašom webe a vo vašich kampaniach vďaka GDPR
Mgr. Tomáš Zahradník, advokát, managing partner, advokátska kancelária AK ZAHRADNIK

Growth with Google – Možnosti a nástroje vzdelávania
Martina Sokolíková, Growth Engine Manager, Google Slovensko

Strategický pohľad na multikanálový marketing
Igor Tóth, riaditeľ marketingu, O2 Slovakia

14.30 - 14.45 H

PRESTÁVKA

14.45 - 16.15 H

Vyťažte z online marketingu viac aj vďaka vašej konkurencii!
– Čo sa viete od svojej konkurencie naučiť v online prostredí?
– Ako využiť praktiky konkurencie vo váš prospech?

Michal Majerník, Senior PPC specialist, Volis International

24. máj

ROBTE SOCIAL MEDIA EFEKTÍVNE – NAJNOVŠIE TECHNIKY A TRENDY ZO SVETA YOUTUBE, FACEBOOKU, INSTAGRAMU V B2B A B2C MARKETINGU

8.00 - 9.00 H

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 - 10.30 H

Renesancia YouTube
– Vylepšite základné parametre YouTube kanála
– Ako získať tú najlepšiu štartovaciu dráhu pre vaše video kampane v B2B a B2C segmente?
Jozef Simon, PPC Specialist, Volis International

10.30 - 10.45 H

PRESTÁVKA

10.45 - 12.15 H

YouTube: Ako z videa vyťažiť maximum pre vašu značku
– Online video – jeden z najväčších digitálnych trendov
– Zlepšovanie možností využitia YouTube
– Ako dosiahnuť, že pôjde o jeden z najefektívnejších komunikačných kanálov
– Na čo nezabudnúť pri tvorbe videí
Juraj Pobjecký, Strategist Zaraguza & Google Partners Trainers Video Content

12.15 - 13.00 H

OBED

13.00 - 14.30 H

Panelová diskusia a prípadové štúdie z praxe

Ako presvedčiť Slovákov aby cestovali?
Jitka Zikmundova, Manažérka trhu CEE, Oberösterreich Tourismus GmbH

Aký je život najvýznamnejšej kultúrnej inštitúcie na sociálnych sieťach?
Tadeáš Kurka, Manažér online marketingu, Slovenské národné divadlo

Byť super na sociálnych médiách pre dlhodobý úspech a rast nestačí!
Dušan Plichta, Founder & CEO, www.powerlogy.com

Ako preraziť na YouTube a Instagrame?
Jasmina Alagič, moderátorka Fashion TV & SuperStar

Čo je potrebné na získanie zákazníka?
Stačí málo – zaujať ho.
Soňa Skoncová, CEO KUKU

moderátor: Martin Volek, CEO Volis International & Google Partners Trainer

14.30 - 14.45 H

PRESTÁVKA

14.45 - 16.15 H

Facebook vs Instagram
– Využíva vaša značka sociálne médiá efektívne?
– Kampane, ktoré bavia ľudí a vyhrávajú aj medzi odborníkmi
Martin „KUXO“ Kukoľ, Head of Social Strategy, Socialists

16.15 - 16.30 H

Tri najdôležitejšie trendy na rok 2018 v B2B a B2C digitálnom marketingu
Martin Volek
, CEO Volis International & Google Partners Trainer

Spíkri


Martin Volek
CEO Volis International & Google Partners Trainer
Peter Olvecký
vedúci @ Hellvetia
Tomáš Zahradník
advokát, managing partner, advokátska kancelária AK ZAHRADNIK
Martina Sokolíková
Growth Engine Manager, Google Slovensko
Igor Tóth
riaditeľ marketingu, O2 Slovakia
Michal Majerník
Senior PPC specialist, Volis International
Jozef Simon
PPC Specialist, Volis International
Juraj Pobjecký
Strategist Zaraguza & Google Partners Trainers Video Content
Jasmina Alagič
moderátorka Fashion TV & SuperStar
Soňa Skoncová
CEO KUKU
Martin "KUXO" Kukoľ
Head of Social Strategy, Socialists

Partneri


Organizačný garant

Usporiadateľ

Odborný garant

Sociálne siete


Výstupy z konferencie


Zadali ste nesprávne heslo alebo meno. Prosím skúste to znovu.