TREND Marketing Summit 2018

Tradičnú marketingovú konferenciu, ktorú zastrešuje týždenník TREND, určenú pre marketérov, ľudí z reklamných, mediálnych a PR agentúr či kreatívneho a online prostredia, predstavujeme v roku 2018 v novom koncepte, ktorý umožní širší priestor pre ťažiskové témy v hlavnej sále a ešte viac do hĺbky dovolí ísť vo zvyšnej časti programu, postavenej z odborných seminárov vedených […]

Minulé podujatia zo série Marketing Summit.

Info o podujatí


Tradičnú marketingovú konferenciu, ktorú zastrešuje týždenník TREND, určenú pre marketérov, ľudí z reklamných, mediálnych a PR agentúr či kreatívneho a online prostredia, predstavujeme v roku 2018 v novom koncepte, ktorý umožní širší priestor pre ťažiskové témy v hlavnej sále a ešte viac do hĺbky dovolí ísť vo zvyšnej časti programu, postavenej z odborných seminárov vedených v užšom kruhu workshopovým spôsobom.

Marketing Summit sa sťahuje z hotelov a konferenčných sál – podujatie prvý raz hostí netradičný, ale o to zaujímavejší priestor CINEMAX BORY Mall v Bratislave s komfortným sedením v kinosálach, väčšou kapacitou a priestranným foyer na občerstvenie počas prestávok.

Premiérovo zároveň predstavujeme viac druhov cenových variantov vstupeniek – okrem celého programu sa možno samostatne registrovať aj na vybrané semináre, čím podujatie otvárame pre ešte viac účastníkov z rôznych segmentov a s rôznymi preferenciami (viac informácií v časti Registrácia).

Odbornými garantmi podujatia sú Klub reklamných agentúr Slovenska a Asociácia digitálnych mediálnych agentúr.

Témy hlavnej sály Marketing Summitu

V Main Hall sa v rámci celodenného programu z úst Davida Zappeho, marketingového riaditeľa Heinekenu, dozviete, ako marketing poňal na slovenskom trhu tento výrobca piva a čo sa dá naučiť z jeho úspešných kampaní. Privítame tiež zástupcov Poštovej banky, ktorí odprezentujú, koľko úsilia bolo za rozsiahlym rebrandingom a repozicioningom tradičnej značky a aké výsledky prináša nový komunikačný koncept.

Zahraničným hosťom konferencie bude kreatívny riaditeľ Oliver.Agency David Shanks, ktorý priletí z Londýna a hovoriť bude o tom, čo znamená byť kreatívny v dnešnom marketingu a či vlastne vieme, čo si pod kreativitou v súčasnosti predstaviť. Milan Šemelák, ktorý má za sebou práce pre značky z celého sveta vrátane slovenského O2, osvieži program mierne provokatívnym vystúpením s názvom How to build a brand in the age of bullshit.

Z Česka na Marketing Summit príde zástupca spoločnosti AdForm Ondřej Bartůněk, ktorý sa bude venovať tomu, ako aplikácia umelej inteligencie ovplyvní marketérov. Šéf spoločnosti DataConcept Branislav Kohl s kolegyňou Martinou Kičinovou ukážu aj na lokálnych príkladoch, ako sa dajú s dobrou analytikou a personalizáciou zvýšiť tržby.

Do metrík Facebooku a správneho vyhodnocovania kampaní nás zasvätí Bohumil Pokštefl, šéf úspešného slovenského startupu Kontentino. Slavomíra Salajová sa pozrie na to, ako nesiahať reklamou do morálneho bahna. Rastislav Kočan z GfK predstaví exkluzívne dáta pre Marketing Summit o tom, ako ľudia na Slovensku v skutočnosti sledujú audiovizuálny obsah a kto má v súboji YouTube verzus televízie v skutočnosti navrch.

Pribudli semináre pre menšie skupiny

V troch menších sálach sa bude počas celého dňa konať niekoľko seminárov a tréningov. V rámci nich sa účastníci dozvedia, ako využívať všetky nástroje YouTube, aké sú praktické aspekty správy a využitia dát v marketingu či ako robiť efektívny influencer marketing.

Samostatné interaktívne semináre sa budú venovať súčasným potrebám hovorcov a ich zručností, ale aj tomu, ako si vybrať agentúru, koľko ich treba a ako nastaviť čo najlepšie vzájomné fungovanie, respektíve, ako prínos a výsledky spolupráce vyhodnotiť.

Unikátny tréning pre päticu ľudí bude mať Milan Šemelák, ktorý v rámci sedení „jeden na jedného“ odovzdá svoje know-how o pozicioningu značky, kreatívnej stratégii a inováciách. V online časti sa zameriame aj na to, prečo je pre rast biznisu potrebná prepracovaná obsahová stratégia a ako by mal vyzerať web, ktorý obstojí v roku 2018.

Bližšie info:

Daniel Pšenák
daniel.psenak@newsandmedia.sk (02) 3213 1222

Program Main Hall


8.00 - 9.00 H

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 - 10.30 H

Keď sa značka stavia nanovo: Poštová banka (prípadová štúdia)
Začiatkom vlaňajška zmenila Poštová banka logo aj komunikáciu a odhodlala sa k najväčším zmenám vo svojej histórii. Nový prístup jej priniesol pozoruhodné výsledky. Pozrite sa do zákulisia tohto procesu – ako sa robí úspešný rebranding a repozicioning v slovenských podmienkach?
Silvia Wenderlová, vedúca oddelenia marketingovej komunikácie, Poštová banka
Martin Keder, Associate Creative Director, Wiktor Leo Burnett

Ideme vlakom
Ako sa robí komunikácia spoločnosti s národnou zodpovednosťou? V úvode roka odštartovali železnice sviežu netelevíznu kampaň, ktorá hovorí o výhodách cestovania vlakom. Ako zafungovala?
Marek Lukoťka, vedúci oddelenia marketingovej komunikácie, Železničná spoločnosť Slovensko

Ako budovať brand v Dobe bullshitnej
Intenzívna polhodina o najviac nepochopenom (buzz)worde v modernej ére marketingu: brand. Prečo sme prestali chápať, čo je značka? Ako sa dostať späť k základom? Čo je šesť typov hovadín, ktoré škodia vašej značke, a ako proti nim bojovať? Praktický pohľad, ktorý vám umožní objaviť status toho, čo voláme značka.
Milan Šemelák, practitioner, CreateValue / global chief disruption officer, Inside
Ideas Group

10.30 - 11.00 H

PRESTÁVKA

11.00 - 12.30 H

Ako sa (znovu) zrodí značka
Stručný pohľad do pôrodnice a operačnej sály značiek. Momenty pravdy vo vzťahu značky so spotrebiteľmi – ako sa na ne pripraviť, ako založiť vzťah na pravde a ako ho dlhodobo udržať.
David Zappe, Marketing Director, Heineken

Nobody knows anything about creativity any more (prednáška v angličtine s tlmočením)
Aby sme boli efektívni v dnešnom kreatívnom svete, potrebujeme zahodiť takmer všetko, v čom sme sa roky zdokonaľovali: akceptovať rôzne prístupy k času, exekúcii, nápadom, postupom, špecializácii, ale aj ku konkurencii. Zabudnite na brainstormingy, porady, prezentácie aj hierarchiu. Povieme si, ako môžu klienti pracovať novým spôsobom a aký môže byť efektívnejší prístup agentúr k biznisu.
David Shanks, Creative Director, Oliver.Agency

Klasické televízie, YouTube, Netflix… Ako ľudia na Slovensku sledujú audiovizuálny obsah?
V posledných rokoch sa zvyklo hovoriť, že Slováci, a špeciálne mladí, už klasickú lineárnu televíziu nepozerajú. Že „všetko je na webe“. Že všetci už len sťahujú a streamujú. Ale to nie je celkom pravda… Ako v skutočnosti na Slovensku celkovo vyzerá sledovanie audiovizuálneho obsahu (cez všetky kanály a zariadenia), zisťovala GfK Slovakia v štúdii ViewScape. Predstavíme vám najzaujímavejšie výsledky.
Július Filo, Sector Leader | Financial Services & Technology, GfK Slovakia

12.30 - 13.30 H

OBED

13.30 - 15.15 H

Ako nesiahať reklamou do morálneho bahna
Ako sú v súčasnosti vnímané etické pravidlá zobrazenia človeka v reklame? Prečo sa tvorcovia často nedokážu vyhnúť stereotypom a zobrazujú ženy či mužov ako sexuálne atrakcie? O čo citlivejšie vnímame zobrazenie dieťaťa či staršieho človeka v reklame? Môže byť aj pravdivá informácia neetická v reklame na služby?
Slavomíra Salajová, podpredsedníčka Rady pre reklamu

Strojové učenie a umelá inteligencia v marketingu
Nahliadnite do súčasných spôsobov využitia strojového učenia a umelej inteligencie v online marketingu. Zástupca technologickej spoločnosti AdForm načrtne, ako bude vyzerať blízka budúcnosť a akú úlohu v tejto vízii budúcnosti bude hrať ľudský faktor.
Ondřej Bartůněk, Platform Solutions Lead Czech Republic, Turkey & UAE, AdForm

TREND Kampaň roka
Zoznámte sa s trojicou nominovaných kampaní v ankete týždenníka TREND a spoznajte víťaza

Nominované kampane (v abecednom poradí podľa mena agentúry):
Effectivity Powered by Publicis – Olejové jazero (Ekotopfilm)
Soňa Podstupková, copywriter, Zuzana Garaiová, account manager

Made by Vaculik – Čiapka (Dobrý anjel, Nadácia Markíza)
Martina Obertová, art director, Martina Babicová, account manager

Zaraguza CZ – (Ne)zanedbateľná čiastka (Magna)
Michal Pastier, Group Creative Director

15.15 - 15.40 H

PRESTÁVKA

15.40 - 16.45 H

Kedy vám analytika, automatizácia a personalizácia zarobia viac peňazí
Nové technológie v marketingu umožňujú pohľad na zákazníka naprieč rôznymi komunikačnými kanálmi. Zefektívňujú komunikáciu a pomáhajú zvyšovať tržby. Ukážeme si, ako ich použiť čo najefektívnejšie, a na základe skúseností aj zo slovenského trhu si povieme, čo na zákazníkov funguje a na čo radšej zabudnúť.
Branislav Kohl, partner, DataConcept
Martina Kičinová, Marketing CTO, DataConcept

Ako správne vyhodnocovať (kontroverzné) facebookové metriky
Je Facebook video view naozaj videnie? Čo je to vlastne ten engagement postu? Ako chápať jednotlivé metriky, na čo si dať pozor pri ich vyhodnocovaní a prečo niektoré z nich môžu byť kontroverzné.
Bohumil Pokštefl, CEO, Kontentino

Program Workshop Hall #1


8.00 - 9.00 H

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.10 - 10.30 H

W1 – YouTube od A po Z. 10 tipov, ako využiť všetko, čo dokáže
Online špecialita Lukáš Bednár má informácie o YouTube z prvej ruky a teraz je pripravený vám ich odovzdať. Zažite interaktívny seminár o YouTube, ktorý síce pozná každý, ale veľa marketérov ho zďaleka nevyužíva naplno. Pozrieme sa do hlbín YouTube sveta z mediálneho pohľadu. Prečo pri YouTube kampani nezáleží iba na kreatíve a čo všetko ovplyvňuje výkonnosť? Ako pracovať s YouTube audiences a čo všetko môžete nájsť v YouTube Analytics? Dozviete sa ešte oveľa viac.
Lukáš Bednár, Digital Services Integrator, Media and Digital Services

Prvých 5 registrovaných účastníkov má možnosť nechať si od mediálnej agentúry posúdiť výkonnosť svojej kampane na YouTube zdarma pri dodaní podkladov vopred – najmenej v 14-dňovom predstihu pred konaním konferencie.

10.30 - 11.00 H

PRESTÁVKA

11.00 - 12.30 H

W2 – Aké nové zručnosti potrebujú hovorcovia, aby sa nestali zbytočnými? (+ diskusia)
Komunikácia sa vďaka novým trendom a technológiám rýchlo mení a s ňou aj úloha hovorcov. Žijeme v dobe sociálnych sietí a alternatívnych médií, pretlaku informácií, obrovského množstva dostupných dát a tlaku na absolútnu transparentnosť. Sú hovorcovia na tieto výzvy pripravení? Aké zručnosti potrebujú, aby ich zvládli? A budú ešte vôbec potrební?
Vladimír Machalík, riaditeľ komunikácie na Ministerstve pôdohospodárstva SR a predseda Asociácie hovorcov Slovenska
Gabriel Tóth, hovorca v Penta Investments a člen katedry politológie na FiF UK
Adam Valček, vedúci investigatívnych projektov v denníku Sme

12.30 - 13.30 H

OBED

13.30 - 15.00 H

W3 – Ako robiť poriadny influencer marketing, aby prinášal dlhodobý efekt
Kedy spolupracovať s influencerom, blogerom a vlogerom a aký je v tom rozdiel? Na čo si dať pri spolupráci pozor, ako chrániť reputáciu a produkt? Pre koho je spolupráca vhodná a pre koho sa neoplatí? Platená, neplatená, bartrová s managerom/bez managera – koľko ma to bude stáť? Krátkodobé – dlhodobé spolupráce, affiliate programy. Case studies od klientov z úst priamo blogerov a klientov.
Simona Mištíková, Managing Director, Divino
Jana Malaga, Managing Director, Content Agency a zakladateľka Asociácie blogerov
Milan Stupka, manažér korporátnej komunikácie, BMW Group Slovakia

15.00 - 15.45 H

PRESTÁVKA

15.45 - 16.45 H

W4 – Praktické aspekty správy a využitia dát v marketingu
Nechajte sa od experta na data management zasvätiť do možností využitia hlavne 1st a 2nd party dát v online reklame. Dôraz bude kladený na možnosti konsolidácie dátových zdrojov a práce nad dátami, možnosti aktivácie dát a prenášania dát medzi rôznymi systémami, v neposlednom rade aj na povinnosti v súvislosti s ochranou osobných údajov a rôzne aspekty online identity.
Adam Nykles, Platform Solutions Specialist, AdForm

Program Workshop Hall #2


8.00 - 9.00 H

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 - 10.30 H

W5 – Obstojí váš web v roku 2018?
Bude mať Google rád váš web? Bude prinášať biznis? Obstojí pred právnikom? Jedinečný workshop, z ktorého odídete s praktickými návodmi na vylepšenie vášho webu, aby obstál v roku 2018.
Ján Laurenčík, Managing Director, Basta digital
Zuzana Konečníková, UX špecialistka, Basta digital

10.30 - 11.00 H

PRESTÁVKA

11.00 - 12.15 H

W6 – Ako si skontrolujete prácu svojej marketingovej agentúry?
Máte stanovené správne ciele a rozumiete najdôležitejším metrikám, s ktorými by vás mala agentúra oboznamovať? Sleduje Vaša agentúra aktuálne trendy a pravidelne Vás o nich informuje? Rozumiete základným súvzťažnostiam v digitálnom svete?
Simona Kubán, Executive Director, SCR interactive

12.15 - 13.30 H

OBED

13.30 - 15.30 H

W7 – Prečo potrebujete pre svoj biznis obsahovú stratégiu
Ešte nemáte obsahovú stratégiu? Už teraz ste pozadu za konkurenciou. Príďte sa inšpirovať, ako stanoviť správne ciele obsahovej stratégie a aké zvoliť kanály a druhy obsahu tak, aby ste účinne budovali vzťah so svojimi zákazníkmi a boli vidieť. Ako bonus sa dozviete, ako GDPR ovplyvní plánovanie vašich obsahových aktivít.
Anna Sálová, Content Strategist, Content Wizards

Program Workshop Hall #3


8.00 - 9.00 H

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 - 10.30 H

W8 – Čím viac agentúr, tým väčší chaos: Naozaj pomáha čoraz väčšia špecializácia klientom?
Čoraz viac agentúr sa stále viac špecializuje. Máme agentúry kreatívne, kreatívne digitálne, digitálne výkonnostné, digitálne mediálne, komunikačné, PR agentúry či agentúry špecializované na sociálne médiá a k tomu aj in-house agentúry. Pomáha táto špecializácia klientom, alebo naopak: vnáša do procesov vyššie nároky na logistiku a tok informácií, spomaľuje procesy a znejasňuje kompetencie? Na túto tému sa pozrieme z pohľadu reklamných, digitálnych a mediálnych agentúr a samotných klientov.
Róbert Slovák, partner, Respect APP / prezident KRAS
Peter Kontra, Managing Director, Wiktor Leo Burnett
Igor Tóth, riaditeľ marketingu, O2 Slovakia

10.30 - 11.00 H

PRESTÁVKA

11.00 - 16.45 H

Value Push Session
Intenzívny tréning 1 na 1, kde sa ponoríme do vášho biznis modelu, východísk, pozicioningu značky, marketingu, predajných kanálov a komunikačných konceptov.
Na chvíľu ich „zbúrame“ a budeme hľadať odlišnú hnaciu silu, ktorá má potenciál integrovať všetky činnosti, ktoré robíte, a zadefinovať vašu značku. Budeme hľadať nápady na zviditeľnenie, marketingové schémy, inovácie kanálov a kreatívne stratégie, ktoré vám pomôžu vystúpiť z radu. Použijeme nástroj CreateValue, päť slajdov pragmatických výstupov, ktoré môžete implementovať už na druhý deň.
Školenie bežne stojí tisíc libier a trvá dve hodiny. Na Marketing Summite je v cene vstupného a potrvá 60 minút.
Milan Šemelák, practitioner, CreateValue / global chief disruption officer, Inside Ideas Group

Kapacita: 3 osoby

Seminár je určený pre piatich jednotlivcov prihlásených do 15. mája. V prípade väčšieho záujmu sa uskutoční žrebovanie spomedzi prihlásených. Seminár je samostatne nepredajný.

Časy: 11.00 – 12.00, 12.00 – 13.00, 13.30 – 14.30

Spíkri Main Hall


Silvia Wenderlová
vedúca oddelenia marketingovej komunikácie, Poštová banka

V Poštovej banke vedie marketingový tím, tvorí komunikáciu značky, v digitále, na webe a sociálnych sieťach. Pred nástupom do Poštovej banky pôsobila v najväčšej sieti predajní hodiniek a šperkov Klenoty Aurum, kde bola zodpovedná za marketingové oddelenie. Vyštudovala masmediálnu komunikáciu a Európske štúdiá a regionálny rozvoj.

Martin Keder
Associate Creative Director, Wiktor Leo Burnett

Pracuje ako Associate Creative Director v agentúre dvadsaťročia, Wiktor Leo Burnett. Od augusta 2017 je zodpovedný za vedenie značky Poštová banka. V minulosti pôsobil ako copywriter vo viacerých agentúrach. Je autorom a spoluautorom viacerých ocenených kampaní, ako doma aj v zahraničí. Držiteľ Bronzového leva z Cannes, copywriter roka 2016 a držiteľ ceny Filip 2016.

Marek Lukoťka
vedúci oddelenia marketingovej komunikácie, Železničná spoločnosť Slovensko

Po niekoľkoročnej spolupráci v agentúre MUW Saatch&Saatchi a u operátora Slovak Telekom pôsobí v Železničnej spoločnosti Slovensko na pozícii vedúci oddelenia marketingovej kominikácie. Na starosti má marketingové aktivity národného dopravcu, ktorý tento rok spustil veľkú kampaň Ideme vlakom.

Milan Šemelák
practitioner, CreateValue / global chief disruption officer, Inside Ideas Group

V posledných desiatich rokoch budoval a tvaroval viac ako 200 značiek. Od globálnych konglomerátov ako O2, Unilever, Google, Axa, Virgin či Mini až po malé firmy a start-upy. Vyznáva rýchlosť a jednoduchosť, ktoré ho doviedli aj k vybudovaniu prvej vertikálnej in-house agentúry a príprave metódy na vybudovanie značky za 120 minút. Žije striedavo v Londýne a Prahe, občas aj v Singapure či Los Angeles.

David Zappe
Marketing Director, Heineken

Rodák z Maďarska vedie od leta 2014 marketing lídra slovenského pivného trhu. Stará sa o značky Zlatý Bažant, Zlatý Bažant Radler, Corgoň, Kelt, Krušovice, Lišiak zo sadu, Strongow, Desperados a ďalšie. V skupine Heineken bol predtým group brand manažérom a pôsobil v Česku. Heineken na slovenskom trhu boduje pod Davidovým vedením kreatívnymi kampaňi, ktoré si obľúbili Slováci a spoločnosti pomohli zlepšiť predajné výsledky. Sú zároveň pravidelne oceňované v rámci súťaží ako Zlatý klinec či Effie.

David Shanks
Creative Director, Oliver.Agency

Pracoval v Európe, Ázii aj USA, je autorom knihy The Special Brand, o ktorej sa hovorí, že by ju mal prečítať každý človek pracujúci v marketingu a reklame. David je súčasťou Oliver.Agency, kde dohliada na kreatívu a unikátny model globálnej agentúry, ktorý pritiahol klientov ako adidas, AXA, BMW, The Guardian, Google, Hasbor, Honda, Marriott, O2, 3M, Unilever, Virgin či Vodafone. Ako hosť vystúpil aj na prestížnom podujatí Cannes Imagition Days, ako aj na konferencii Emerce v Amsterdame.

Július Filo
Július Filo, Managing Partner, Go4insight

Slavomíra Salajová
podpredsedníčka Rady pre reklamu

Podpredsedníčka Rady pre reklamu, projektová manažérka v spoločnosti PubRes, kde je konzultantkou pre oblasť kreatívneho priemyslu, reklamy a vysielania. Projektovou manažérkou je aj v združení Creative Industry Forum a na Mediálnom inštitúte. Ako právnička pracovala v Rade pre vysielanie a retransmisiu či na ministerstve kultúry. Podieľa sa na tvorbe legislatívy v oblasti médií, audiovízie, autorského práva a kreatívneho priemyslu.

Ondřej Bartůněk
Platform Solutions Lead Czech Republic, Turkey & UAE, AdForm

Svoju kariéru v online marketingu odštartoval nástupom do technologickej spoločnosti Adform vzápätí po vyštudovaní odboru kriminalistiky na Policajnej akadémii ČR v Prahe. Cez neobvyklú zmenu odvetvia rýchlo našiel zaľúbenie v technológiách a dnes má po už päťročnom pôsobení v spoločnosti na starosti vedenie klientskej podpory v niekoľkých kanceláriách a ďalší rozvoj služieb na príslušných trhoch.

Branislav Kohl
partner, DataConcept

Branislav pôsobí v marketingu už viac ako 15 rokov. Začínal v spoločnosti Oracle Slovensko, kde pôsobil ako Marketing Manager. V roku 2008 prijal ponuku od IBM na Slovensku, kde nastúpil do obchodnej divízie na pozíciu Software Marketing Manager . Po troch rokoch prevzal marketingové oddelenie a bol zodpovedný za marketing a komunikáciu pre IBM Slovensko. Neskoršie mu pribudla zodpovednosť aj za marketing a komunikáciu v Čechách. V roku 2015 si založil vlastnú spoločnosť DataConcept.

Martina Kičinová
Marketing CTO, DataConcept

Martina využíva vyštudovanú psychológiu pri analýze zákazníckého správania sa v digitálnom prostredí. Už viac ako 10 rokov vedie in-outbound & outbound kampane, v ktorých využíva svoje skúsenosti z oblasti CRM a kampaňového manažmentu na projektoch na Slovensku i v zahraničí. V spoločnosti DataConcept vedie tím Data Science a Marketing Automation.

Bohumil Pokštefl
CEO, Kontentino

Bohumil študoval Innovation and Operation Management v Kodani. Neskôr pracoval na West Virginia University v inovačnom centre, kde mal na starosti marketingové stratégie. V marci 2016 sa vrátil na Slovensko, kde dostal ponuku od TRIAD Advertising, aby prevzal ich vtedy interný softvér Kontentino. Za 2 roky dokázal spolu s tímom najmä vďaka reklame na sociálnych sieťach dostať Kontentino do viac ako 300 agentúr a značiek z vyše 20 krajín. Dnes softvér používajú značky ako ASAHI beer, Volvo alebo agentúry ako BBDO, Ogilvy či VML.

Spíkri Workshop Hall #11


Lukáš Bednár
Digital Services Integrator, Media and Digital Services

V agentúre Media and Digital Services rozvíja produkt a servis pre klientov, aby boli ich investície v online priestor čo najviac zhodnotené. Predtým pôsobil aj v agentúrach Core4 a B2B Group – Perfomics, cez klávesnicu a myš mu tak prešli takmer všetci top hráči na slovenskom trhu. Online marketingu sa venuje od 15 rokov, začínal ako samouk s PPC. Svojich prvých 2-tisíc korún investoval do online reklamy pre rodinnú firmu (tisíc do Googlu a tisíc do Etargetu). Otec tomu neveril. Spravuje aj online marketing pre Slovenský Červený kríž a tému prezentuje aj na FMK v Trnave.

Vladimír Machalík
riaditeľ komunikácie na Ministerstve pôdohospodárstva SR a predseda Asociácie hovorcov Slovenska

Vyštudoval žurnalistiku na Univerzite Komenského. Ako novinár pôsobil v denníku Pravda a v ekonomickej redakcii TASR. Vzdelanie v public relations a komunikácii získal vo Veľkej Británii na Chartered Institute of Public relations, Cambridge Marketing College a London School of Economics a v Nemecku na berlínskej Quadriga University. Desať rokov pôsobil v najväčšej firme na Slovensku, automobilke Volkswagen Slovakia ako hovorca. Aktuálne je riaditeľom komunikácie a marketingu Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka. Je predsedom Asociácie hovorcov Slovenska.

Gabriel Tóth
Moderátor podujatia, CEO agentúry New School Communications

Absolvent katedry Politológie na Filozofickej fakulte UK v Bratislave. Na rovnakej katedre získal aj doktorát (PhD.) z politickej komunikácie a v súčasnosti je jej externým členom. Zameriava sa najmä na komunikáciu v online sfére a analýzu dát zo sociálnych sietí. Ako hovorca začínal v Allianz – Slovenskej poisťovni, od roku 2014 je hovorcom v Penta Investments. Absolvoval viacero zahraničných stáží a kurzov, napríklad na Georgetown University vo Washingtone.

Adam Valček
vedúci investigatívnych projektov v denníku Sme

Zmaturoval na obchodnej akadémii, momentálne externe študuje právo na Právnickej fakulte na Univerzite Komenského. V denníku Sme pracuje s prestávkou od septembra 2008. V auguste 2014 odišiel do týždenníka TREND, do Sme sa vrátil vo februári 2015 ako ekonomický reportér a vedúci investigatívnych a dátových projektov. V roku 2017 autorský kolektív pod jeho vedením získal novinársku cenu Literárneho fondu za sériu textov „Čo sa stalo so ziskami poisťovne Dôvera podľa Panama Papers“.

Simona Mištíková
Managing Director, Divino

Viedla jeden z troch tímov v najväčšej PR agentúre na Slovensku, až kým si nezaložila vlastnú. Klientom prináša efektívne a funkčné riešenia. V oblasti komunikácii pôsobí viac ako 15 rokov. Venuje sa strategickému poradenstvu pre korporátnych klientov a klientov z oblasti rýchloobrátkového tovaru, krízovej komunikácii a tréningom. Už viac ako 6 rokov sa v agentúre venujú spolupráci s influencermi a vytvárajú stratégie, ktoré prinášajú klientom hmatateľný obchodný efekt.

Jana Malaga
Managing Director, Content Agency a zakladateľka Asociácie blogerov

Foodblogerka a majiteľka Content agency, ktorá sa zameriava na nastavenie obsahovej stratégie, tvorbu obsahu a na spoluprácu so slovenskými a českými influencermi. Je zakladateľka a organizátorka súťaže BLOGER ROKA®, ktorá už po štvrtý rok hľadá́ najlepšie slovenské blogy v rôznych oblastiach. V roku 2016 založila projekt Asociácia blogerov, ktorý dnes edukuje a spája viac ako 160 slovenských blogerov, ktorých počet sledovateľov na Instagrame presahuje 536-tisíc a ich priemerný organický mesačný reach na Facebooku je viac ako 5,4 milióna. V minulosti pracovala v PR oblasti, v biznis sektore, mimovládnej organizácii, verejnom sektore aj v politickej sfére.

Milan Stupka
manažér korporátnej komunikácie, BMW Group Slovakia

Manažér korporátnej komunikácie BMW Group Slovakia. Pre značku BMW, MINI a Rolls Royce na Slovensku pracuje už 14 rokov. Začínal v oblasti marketingovej komunikácie, aktuálne je to Public Relations.

Adam Nykles
Platform Solutions Specialist, AdForm

V online marketingu sa pohybuje už od roku 2010, skúsenosti nazbieral v niekoľkých mediálnych domoch a u českého mobilného operátora, kde mal na starosti práve okrem iného aj nastavovanie obchodných modelov a praktických príkladov využitia dát. V Adform má Adam na starosti kľúčových zákazníkov a rozvoj dátovej platformy v regióne. Je súčasne súčasťou pracovnej skupiny úzko spolupracujúcej s produktovým manažmentom dátovej platformy, dokáže tak zákazníkom poskytnúť detailný pohľad do fungovania DMP.

Spíkri Workshop Hall #2


Ján Laurenčík
Managing Director, Basta digital
Zuzana Konečníková
UX špecialistka, Basta digital
Simona Kubán
Executive Director, SCR interactive
Anna Sálová
Content Strategist, Content Wizards

Spíkri Workshop Hall #3


Róbert Slovák
partner, Respect APP / prezident KRAS
Peter Kontra
Managing Director, Wiktor Leo Burnett

Partneri


Oranizačný garant

Usporiadateľ

Generálny partner

Odborní garanti

Mediálni partneri

Sociálne siete


Výstupy z konferencie


Zadali ste nesprávne heslo alebo meno. Prosím skúste to znovu.