TREND Horeca Academy 2018

Hostia sú, personál nie. Ako vyjsť zo začarovaného kruhu?

Minulé podujatia zo série Horeca Academy.

Info o podujatí


Nie sú ľudia. Veta, ktorú počúvame takmer denne. V hoteliersve a gastronómii ju však vyslovujú majitelia a manažéri ešte nástojčivejšie ako vo výrobných odvetviach. Lebo v nijakej inej brandži neovplyvňuje pracovný výkon personálu tak bezprostredne úspech celého biznisu, ako v hotelierstve a gastronómii. A nielen Slovensko, celá Európa je svedkom paradoxu – ľudia chcú čoraz viac dovolenkovať, ale je čoraz menej tých, ktorí sa chcú o dovolenkárov starať.

Ako teda získať a udržať si zamestnancov? A zároveň s nimi pracovať tak, aby boli majitelia aj hostia spokojní? Týmto témam sa bude venovať TREND Horeca Academy 15. júna v hoteli Radisson Blu Carlton v Bratislave.

Získať toho „pravého“ zamestnanca nie je neriešiteľná misia, ak viete ako na to

Ako hľadať a nájsť tých správnych zamestnancov, ako byť dobrý zamestnávateľ, prečo je dôležité budovať si dobrú reputáciu.

Dnešná generácia mladých ľudí, ktorá nastupuje do práce, je iná – v čom? Akí sú mileniáli, čo chcú, čo je pre nich v práci dôležité, ako im rozumieť, aby sa stali motivovanými zamestnancami?

A čo cudzinci? Sú riešením pracovnej krízy? Ako sa k nim „dostať“, čo chcú, ktoré pracovné miesta je dobré nimi obsadzovať, kde sa osvedčia?

Zamestnancov máme, ale ako nastaviť kultúru orientovanú na spokojnosť hostí

Zamestnancov máme, ale ako nastaviť kultúru orientovanú na spokojnosť hostí, aby pobyt u vás prekonal ich očakávania?

Čo robia hotely a reštaurácie, aby si ľudí udržali? Je to o peniazoch? Alebo o dobrom tíme, kde sa komunikuje o cieľoch, vládne vzájomná dôvera a rešpekt?

Spolupracovníkov treba stále trénovať. Áno či nie? Akú dôležitosť tejto stránke manažéri pripisujú? Dá sa na tréning nájsť čas pri bežnej operatíve? Aké sú prínosy tréningu a aké chyby sa najčastejšie robia, keď výsledky nezodpovedajú vynaloženej námahe?

Bližšie info:

Daniel Pšenák
daniel.psenak@newsandmedia.sk (02) 3213 1222

Program


8.00 - 9.00 H

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV, RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 - 10.30 H

Získať toho „pravého“ zamestnanca nie je neriešiteľná misia, ak viete ako na to

Ako predchádzať potrebe hľadať zamestnancov? Podnikanie z iného uhla?
Ako byť dobrý zamestnávateľ a prečo je dôležité budovať si dobrú reputáciu.
Dalibor Slávik, Slávik and Stell

Zuzana Kvočeková, partner, Hotelity

Dnešná generácia mladých ľudí, ktorá nastupuje do práce, je iná – v čom?
Akí sú mileniáli, čo chcú, čo je pre nich v práci dôležité, ako im rozumieť, aby sa stali motivovanými zamestnancami?
Ľuboš Fellner, BUBO

A čo cudzinci? Sú riešením pracovnej krízy?
Ako sa k nim „dostať“, čo chcú, ktoré pracovné miesta je dobré nimi obsadzovať, kde sa osvedčia?
Pavol Norulák, konateľ, Across Borderland Consulting

10.30 - 10.50 H

PRESTÁVKA

10.50 - 12.20 H

Zamestnancov máme, ale ako nastaviť kultúru orientovanú na spokojnosť hostí

Čo robia hotely a reštaurácie, aby si ľudí udržali? Je to o peniazoch? Alebo o dobrom tíme, kde sa komunikuje o cieľoch, vládne vzájomná dôvera a rešpekt?
Spolupracovníkov treba stále trénovať. Áno či nie? Akú dôležitosť tejto stránke manažéri pripisujú? Dá sa na tréning nájsť čas pri bežnej operatíve?
Aké sú prínosy tréningu a aké chyby sa najčastejšie robia, keď výsledky nezodpovedajú vynaloženej námahe?

Dalibor Gergeľ, majiteľ reštaurácií Kogo a D Steakhouse
Iveta Pupišová, Akadémia hoteliera, Bratislava
Robert Tóth, riaditeľ, Radisson Blu Carlton Hotel, Bratislava
Michal Kič, riaditeľ, Hotel Partizán, Tále

Spíkri


Dalibor Slávik
Managing Partner, Slávik and Stell
Zuzana Kvočeková
partner, Hotelity
Ľuboš Fellner
BUBO
Pavol Norulák
konateľ, Across Borderland Consulting
Dalibor Gergeľ
majiteľ reštuarácií Kogo a D.Steakhouse
Iveta Pupišová
Akadémia hoteliera
Robert Tóth
riaditeľ, Radisson Blu Carlton Hotel, Bratislava
Michal Kič
riaditeľ, Hotel Partizán, Tále

Sociálne siete


Výstupy z konferencie


Zadali ste nesprávne heslo alebo meno. Prosím skúste to znovu.