Športový manažment 2018

Ako viac rozhýbať slovenský šport?

Minulé podujatia zo série Športový manažment.

Info o podujatí


Športový rok 2018 vyzerá zo slovenského pohľadu ako na hojdačke. Nebyť Anastasie Kuzminovej, tak na ZOH v kórejskom Pjongčangu medailovo nezaplesáme. Naopak, konečná bilancia na paraolympiáde bola najúspešnejšou v histórii. Na MS v hokeji sme odchádzali s vedomím, že nemôžeme vypadnúť, veď o rok sú MS u nás. Päť rokov sme sa nepozreli medzi najlepšiu osmičku. Peter Sagan mnohé papierové predpoklady aj napriek lovu jeho súperov pretavuje na úspechy, Matej Tóth môže po dopingovej poľovačke už pokojne súťažiť. Medzinárodná kanoistická federácia zrušila kategóriu C2, jednu z našich najúspešnejších v medzinárodnom olympijskom meradle. Na MS vo futbale v Rusku sa naša reprezentácie neprebojovala. Z prvého futbalového titulu v ére samostatnosti sa tešili v Trnave, Good Angels prišli na koniec svojej basketbalovej cesty.

Za posledných päť rokov do športu z verejných zdrojov plynie čoraz viac peňazí. Existuje však závislosť medzi objemom „investovaných“ peňazí a pozitívnymi športovými výsledkami? Môže byť šport vnímaný aj v kontexte cirkulárnej ekonomiky, alebo sa na neho pozerá ako na čiernu dieru, ktorá spotrebúva zdroje a vykazuje nízku pridanú hodnotu? Máme nastavenú dlhodobú víziu, kam sa slovenský šport môže posunúť? Nezaspali sme dobu?

Konferencia je platformou na výmenu názorov medzi jednotlivými odborníkmi zo športového diania. Jej cieľom je dať odpovede na aktuálne otázky, rozvinúť diskusiu o potrebách a smerovaní slovenského športu a ukázať pozitívne príklady z domáceho, ako aj zahraničného prostredia prostredníctvom panelových diskusií, praktických prezentácií a prednášok v štyroch základných blokoch.

Kto za koho kope

Z verejných zdrojov išlo v roku 2017 do športu 215 miliónov eur, pričom trend je za ostatné obdobie rastúci. Kto sa podieľa na financovaní slovenského športu? Čo priniesol nový zákon o športe? Čo z programového vyhlásenia vlády sa podarilo pretaviť do praxe? Kto nad systematickým rozvojom športu na Slovensku drží ochrannú ruku? Ministerstvo? Zväzy? SOV? Jednotlivci? Ako je šport financovaný v iných krajinách?

Slovenský šport ako brand

Ako zo športu urobiť značku? Ako sa na slovenský šport pozerajú spoločnosti, ktoré sa do neho rozhodli investovať? Čo im takéto rozhodnutie prináša? Ako sa darí zväzom a jednotlivcom získavať partnerov a čo je v tomto procese rozhodujúce? Aká je pridaná hodnota marketingu? Darí sa aj vďaka tomu zvýšiť atraktivitu športu?

Športové best practice

Aké inovatívne nástroje a techniky pomáhajú športovým zväzom a jednotlivcom? Je slovenský šport orientovaný na B2B, resp. B2C? Čo priniesli organizačné úpravy niektorých súťaží? Ako zvyšovať kvalitu športových podujatí?

Šport pre deti a mládež

Ako sa na šport detí a mládeže pozerajú tí, ktorí v ňom denno-denne fungujú? S akými problémami sa stretávame? Kedy budeme mať na Slovensku ďalších Saganov, Tóthov, Vlhové, Kuzminové atď.? Je táto oblasť strategickou z pohľadu jej ďalšieho rozvoja? Ktoré projekty pre deti sa ujali a aká bola ich odozva? Ako sme na tom s inklúziou detí a mládeže, ktorá je znevýhodnená? A ako pomohli športové poukazy?

Bližšie info:

Daniel Pšenák
daniel.psenak@newsandmedia.sk (02) 3213 1222

Program


8.00 - 9.00 H

REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA S TÝŽDENNÍKOM TREND

9.00 - 10.45 H

Kto za koho kope

Peter Hennel, senior manažér na oddelení daňového poradenstva spoločnosti Deloitte
Žaneta Surmajová, generálna riaditeľka, sekcia legislatívno-právna, MŠVVaŠ
Ivan Greguška, projektový manažér, Slovenský tenisový zväz
Ivan Šulek, vedúci referátu športu a mládeže, Mesto Košice
Peter Sepeši, prokurátor GP SR, vedúci pracovnej skupiny, ktorá v rokoch 2014 a 2015 pripravovala návrh zákona o športe

Moderuje: Martin Čánik, TREND konferencie

10.45 - 11.10 H

PRESTÁVKA

11.10 - 12.40 H

Ako nám vyrastajú mladí športovci?

Túžbu víťaziť máme rovnakú – Inklúzia v športe Špeciálnych olympiád
Eva Gažová, národná riaditeľka, Špeciálne olympiády Slovensko

Čo robiť, aby dieťa športovalo aj nad rámec jedno-rázových akcií?
Jozef Pukalovič, CEO BE COOL, organizátor – HÝBSA Slovensko

Ako motivovať deti k športu
Peter Zánický, športový tréner, organizátor – Detská tour Petra Sagana

Peter Hochschorner, športový tréner

Moderuje: Martin Čánik, TREND konferencie

12.40 - 13.45 H

OBED

13.45 - 15.00 H

Slovenský šport ako brand

Športový marketing značky s tromi pásikmi
Andrea Zererová, Sr.Brand Activation & Sport Marketing Manager, Adidas Slovakia

Hokej pod kontrolou
Vladimír Janček, riaditeľ oddelenia marketingu, SZĽH

E-commerce služby SFZ
Ján Letko, vedúci oddelenia IT, SFZ

Roman Krajniak, konzultant v športovom marketingu

Dušan Guľáš, športový filantrop

Moderuje: Martin Čánik, TREND konferencie

Partneri


Organizačný garant

Usporiadateľ

Generálny partner

Sociálne siete


Výstupy z konferencie


Zadali ste nesprávne heslo alebo meno. Prosím skúste to znovu.