Mediálne trendy 2024

Ako AI mení mediálny a reklamný trh

Info o podujatí


Vo svete médií a reklamy prebieha revolúcia. AI mení ako sa tvorí a distribuuje obsah. Digitálna transformácia mení strategické plánovanie. Sociálne siete a streamovacie aplikácie čoraz viac ponúkajú možnosť predplatného namiesto reklám.

O týchto zmenách a ich dopadoch na mediálny a reklamný trh budú hovoriť experti a TOP manažéri zo slovenského trhu a zahraničia.

Mediálne trendy 2024 je konferencia pod taktovkou mediálneho domu News & Media Holding a odborného garanta Omnicom Media Group Slovakia.

Diskutovať budeme na tieto témy:

1.) Ako AI mení mediálny a reklamný trh

  • AI mení ako sa tvorí a distribuuje obsah. Ako vplýva na fungovanie veľkých mediálnych domov, reklamných a mediálnych agentúr či klientov?

2) Crossmediálne meranie a alokácia mediálnych rozpočtov

  • Digitálna transformácia mení strategické plánovanie, dôraz na zásah a jeho frekvenciu však zostáva kľúčovým parametrom. Do akej miery sú mediálne merania a dáta presné a ukazujú reálnu efektivitu kampaní?

3) Médiá a internet bez reklám – realita či utópia?

  • Sociálne siete a streamovacie aplikácie čoraz viac ponúkajú možnosť predplatného. Ako to vplýva na reklamný trh a dočkáme sa médií či internetu bez reklám?

Srdečne Vás pozývame!

Podujatie bude moderovať Gabriel Tóth.

*Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu.

Bližšie info:

Anna Olexová
anna.olexova@newsandmedia.sk +421 905 900 612

Program


8:30 - 9:00

Registrácia a ranný coffee break

9:00 - 9:45

1. BLOK: KEY NOTE: Ako zmení AI reklamný a mediálny trh?

  • Jean-Paul Edwards, Managing Director OMD Worldwide – Product Strategy & Development
9:45 - 10:15

2. BLOK: Case study využitia AI vo vydavateľstve

  • Filip Kadlečík, AI Implementation Lead & Managing Editor, News and Media Holding
  • Lukáš Šaghy, Product Manager · CMS, News and Media Holding
10:15 - 11:00

3. BLOK: Ako AI chráni značky

10:15 – 10:35 Ako AI bojuje proti trollom v diskusiách

  • Jakub Šuster, Elv.ai

10:35 – 11:00 Brand safety v ére AI

  • Peter Jančárik, Projektový koordinátor pre oblast dezinformací, Seznam.cz
11:00 - 11:15

Coffee break

11:15 - 12:30

4. BLOK: Crossmediálne meranie a alokácia mediálnych rozpočtov

11:15 – 11:40 Prednáška

  • Josef Fišer, Business and Marketing Director, Median

11:40 – 12:30 Panelová diskusia

Pozvanie do diskusie dostali:

  • Josef Fišer, Business and Marketing Director, Median
  • Marcela Kršková Podoláková, CEO, Omnicom Media Group
  • Michal Teplica, CEO, News & Media Holding
  • Jean-Paul Edwards, Managing Director OMD Worldwide – Product Strategy & Development

 

12:30 - 13:30

Obed

13:30 - 15:00

5.BLOK: Médiá a internet bez reklám – realita či utópia?

13:30 – 14:00 Vlastné kanály a predaj reklamy

  • Marcel Šatánek, Telekom

14:00 – 14:30 Pripomienky európskych vydavateľov Európskej komisii k AI Actu a jeho dopadu na vydavateľov

  • Zuzana Krajčovičová, advokátka, Advokátska kancelária Paul Q, s.r.o.

14:30 – 15:00 Ako vybudovať vlastnú televíziu a monetizovať ju

  • Rastislav Chvála, publicista, Garáž TV
15:00 - 15:15

Coffee break

15:15 - 16:15

6.BLOK: panelová diskusia – Predplatné versus príjmy z reklamy

Pozvanie do diskusie dostali:

  • Michal Teplica, CEO, News & Media Holding
  • Ján Svoboda, Generálny riaditeľ a konateľ televízie ta3 Konateľ vydavateľstva Our Media
  • Peter Núñez, Zakladateľ Štandard, Majiteľ spoločností NUNEZ NFE, LOCO AGENCY, TV SERVICES a JOY DEPARTMENT (CZ)
  • Martin Heržo, Obchodný riaditeľ TV JOJ
  • Alexej Fulmek, CEO a predseda predstavenstva Petit Press

Spíkri


Jean-Paul Edwards
Managing Director OMD Worldwide – Product Strategy & Development
Josef Fišer
Obchodný a marketingový riaditeľ, vedúci projektu crossmediálneho merania adMeter, Median
Peter Núñez
Zakladateľ Štandard, Majiteľ spoločností NUNEZ NFE, LOCO AGENCY, TV SERVICES a JOY DEPARTMENT (CZ)
Michal Teplica
CEO, News & Media Holding
Martin Heržo
Obchodný riaditeľ, JOJ
Marcela Kršková Podoláková
CEO, Omnicom Media Group
Ján Svoboda
Generálny riaditeľ a konateľ televízie ta3; Konateľ vydavateľstva Our Media (denník Pravda)
Alexej Fulmek
Generálny riaditeľ (CEO) / predseda predstavenstva, Petit Press, a.s.
Marcel Šatanek
Marcel Šatanek TV Tribe & Entertainment Tribe Lead, Slovak Telekom
Rastislav Chvála
Publicista, Garáž TV
Peter Jančárik
Projektový koordinátor pre oblasť dezinformácií, Seznam.cz

Partneri


ORGANIZAČNÝ GARANT

ODBORNÝ GARANT

USPORIADATEĽ

PARTNERI

Video


Sociálne siete


Výstupy z konferencie


Zadali ste nesprávne heslo alebo meno. Prosím skúste to znovu.