Mediálne trendy 2024

Ako AI mení mediálny a reklamný trh

Info o podujatí


Vo svete médií a reklamy prebieha revolúcia. AI mení ako sa tvorí a distribuuje obsah. Digitálna transformácia mení strategické plánovanie. Sociálne siete a streamovacie aplikácie čoraz viac ponúkajú možnosť predplatného namiesto reklám.

O týchto zmenách a ich dopadoch na mediálny a reklamný trh budú hovoriť experti a TOP manažéri zo slovenského trhu a zahraničia.

Mediálne trendy 2024 je konferencia pod taktovkou mediálneho domu News & Media Holding a odborného garanta Omnicom Media Group Slovakia.

Diskutovať budeme na tieto témy:

1.) Ako AI mení mediálny a reklamný trh

  • AI mení ako sa tvorí a distribuuje obsah. Ako vplýva na fungovanie veľkých mediálnych domov, reklamných a mediálnych agentúr či klientov?

2) Crossmediálne meranie a alokácia mediálnych rozpočtov

  • Digitálna transformácia mení strategické plánovanie, dôraz na zásah a jeho frekvenciu však zostáva kľúčovým parametrom. Do akej miery sú mediálne merania a dáta presné a ukazujú reálnu efektivitu kampaní?

3) Médiá a internet bez reklám – realita či utópia?

  • Sociálne siete a streamovacie aplikácie čoraz viac ponúkajú možnosť predplatného. Ako to vplýva na reklamný trh a dočkáme sa médií či internetu bez reklám?

Bližšie info:

Anna Olexová
anna.olexova@newsandmedia.sk +421 905 900 612

Partneri


ORGANIZAČNÝ GARANT

ODBORNÝ GARANT

USPORIADATEĽ

PARTNERI

Spíkri


Josef Fišer
Obchodný a marketingový riaditeľ, vedúci projektu crossmediálneho merania adMeter, Median
Michal Teplica
CEO, News & Media Holding
Martin Heržo
Obchodný riaditeľ, JOJ
Marcela Kršková Podoláková
CEO, Omnicom Media Group
Ján Svoboda
Generálny riaditeľ a konateľ televízie ta3; Konateľ vydavateľstva Our Media (denník Pravda)
Vladimír Mužík
Výkonný riaditeľ Mafra a.s.
Alexej Fulmek
Generálny riaditeľ (CEO) / predseda predstavenstva, Petit Press, a.s.
Jakub Šaghy
Produktový manažér CMS, News & Media Holding
Filip Kadlečík
AI Implementation Lead & Managing Editor AutoBild
Gabriel Tóth
Moderátor podujatia, CEO agentúry New School Communications
Jakub Šuster
CEO v elv.ai

Sociálne siete


Výstupy z konferencie


Zadali ste nesprávne heslo alebo meno. Prosím skúste to znovu.