Info o podujatí
Mediálne trendy 2023 je jedinečná konferencia pod taktovkou mediálneho domu News & Media holding a odborného garanta Omnicom Media Group Slovakia.
Ponúkame nový pohľad na zásadné zmeny na mediálnom trhu, ktoré súvisia s digitálnou transformáciou. Nenechajte si ujsť podujatie, ktoré vám prinesie odpovede na často krát aj kontroverzné témy, postavené na faktoch, ktoré inde nezaznejú. Pozrieme sa na nové možnosti konzumácie audiovizuálneho a reklamného obsahu, ktoré vychádzajú z relevantných dát.
Môžete sa tešiť na názory renomovaných odborníkov z domácej i zahraničnej scény.
Témy, ktorým sa budeme venovať:
- Budúcnosť crossmediálneho merania
Bude vôbec niekedy realitou? Aké sú predbežné výsledky testov a skúsenosti zo zahraničia?
- Digitálna transformácia médií za hranicami Slovenska
Ako reagovali trhy v zahraničí, čomu sa nevyhli a čo sa zmenilo?
- Ako tvoria obsah najväčšie slovenské média
Ako vnímajú klienti a mediálne agentúry rozmanitosť audiovizuálneho obsahu a jeho distribúciu na rôznych platformách?
- Lineárna televízia, online video obsah a obsah na sociálnych sieťach
Ako vyhodnocujú klienti reklamu na rôznych platformách?
- Televízie verzus Seznam
Ako vyzerá digitálna transformácia trhu v Českej republike a čo so sebou prináša.
- Ako plánovať audiovizuálnu-spotovú reklamu v digitálnej dobe
Základné strategické pravidlá a pre dosiahnutie efektivity kampaní v digitálnej dobe
- Vzťah: Klient – mediálna agentúra – médium
Ako sa zmenili potreby klientov v dôsledku digitálnej transformácie vo vzťahu k mediálnym agentúram?
Prečo niektorí klienti nepotrebujú agentúry a zabezpečujú si mediálny servis inhouse?
- Mediálni konzultanti
Ako vznikli, čo vlastne robia, aká je ich rola?
Prečo dochádza k sporom medzi mediálnymi konzultantami a mediálnymi agentúrami?
Program a spíkrov doplníme čoskoro.
*Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu.
Bližšie info:
Anna Olexová
anna.olexova@newsandmedia.sk +421 905 900 612
Sociálne siete