Mediálne trendy 2023

Digitálna transformácia v médiách

Info o podujatí


>>>REGISTRÁCIA JE UKONČENÁ, KONFERENCIA JE VYPREDANÁ, ĎAKUJEME<<<

Mediálne trendy 2023 je jedinečná konferencia pod taktovkou mediálneho domu News & Media holding a odborného garanta Omnicom Media Group Slovakia.

Ponúkame nový pohľad na zásadné zmeny na mediálnom trhu, ktoré súvisia s digitálnou transformáciou. Nenechajte si ujsť podujatie, ktoré vám prinesie odpovede na častokrát aj kontroverzné témy, postavené na faktoch, ktoré inde nezaznejú. Pozrieme sa na nové možnosti konzumácie audiovizuálneho a reklamného obsahu, ktoré vychádzajú z relevantných dát.

Môžete sa tešiť na názory renomovaných odborníkov z domácej i zahraničnej scény.

 

Témy, ktorým sa budeme venovať:

  • Budúcnosť crossmediálneho merania

Bude vôbec niekedy realitou? Aké sú predbežné výsledky testov a skúsenosti zo zahraničia?

  • Digitálna transformácia médií za hranicami Slovenska

Ako reagovali trhy v zahraničí, čomu sa nevyhli a čo sa zmenilo?

  • Ako tvoria obsah najväčšie slovenské médiá

Ako vnímajú klienti a mediálne agentúry rozmanitosť audiovizuálneho obsahu a jeho distribúciu na rôznych platformách?

  • Lineárna televízia, online video obsah a obsah na sociálnych sieťach

Ako vyhodnocujú klienti reklamu na rôznych platformách?

  • Televízie verzus Seznam

Ako vyzerá digitálna transformácia trhu v Českej republike a čo so sebou prináša.

  • Ako plánovať audiovizuálnu-spotovú reklamu v digitálnej dobe

Základné strategické pravidlá pre dosiahnutie efektivity kampaní v digitálnej dobe

  • Vzťah: Klient – mediálna agentúra – médium

Ako sa zmenili potreby klientov v dôsledku digitálnej transformácie vo vzťahu k mediálnym agentúram?

Prečo niektorí klienti nepotrebujú agentúry a zabezpečujú si mediálny servis inhouse?

  • Mediálni konzultanti

Ako vznikli, čo vlastne robia, aká je ich rola?

Prečo dochádza k sporom medzi mediálnymi konzultantami a mediálnymi agentúrami?

 *Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu.

 

 

Bližšie info:

Anna Olexová
anna.olexova@newsandmedia.sk +421 905 900 612

Program


8:30 - 9:00

Registrácia a ranný coffee break

9:00 - 9:30

1. Budúcnosť crossmediálneho merania
Josef Fišer,
Obchodný a marketingový riaditeľ, vedúci projektu crossmediálneho merania adMeter, Median

9:30 - 10:50

2. Ako tvoria obsah najväčšie slovenské médiá
Hostia panelovej diskusie:

Michal Borec, Riaditeľ centra marketingu, Markíza Group
Marcel Grega, Generálny riaditeľ televíznej skupiny JOJ Group
Tomáš Búřil, Obchodný riaditeľ, Seznam.cz
Marcela Kršková Podoláková, CEO, Omnicom Media Group
Michal Teplica, CEO, News & Media Holding

10:50 - 11:20

Coffee break

11:20 - 12:20

3. Digitálna transformácia médií za hranicami Slovenska
KEY NOTE SPEAKERS (UK)

Matt Simpson, EVP Chief Digital Operations Officer at Omnicom Media Group
Sean Hoban, Managing Director CEE at Omnicom Media Group

12:20 - 13:00

Obed

13:00 - 13:30

4. Televízie verzus Seznam
Tomáš Búřil,
Obchodný riaditeľ, Seznam.cz

13:30 - 14:00

5. Nová generácia spotrebiteľov a marketingové trendy
Zuzana Šalka (USA),
Director of Global Growth Business, TikTok + Previous: Client Partner, Global Revenue Innovation Group, Spotify

14:00 - 14:30

6. Ako plánovať audiovizuálnu-spotovú reklamu v digitálnej dobe
Braňo Jankovič,
Digital Director, Media and Digital Services

14:30 - 14:50

Coffee break

14:50 - 16:00

7. Vzťah: Klient – mediálna agentúra – médium + Mediálni konzultanti
Hostia panelovej diskusie:

Roman Rajtár, Vedúci marketingu & produktu, Škoda Auto Slovensko
Karina Maciková, Media strategy expert, Slovak Telekom
Dušan Viszt, CEO, Zenith, Publicis Groupe
Pavol Mačinga, Mediálny konzultant, Macinga.com
Martin Heržo, Obchodný riaditeľ, JOJ
Michal Teplica, CEO, News & Media Holding

 

 

Spíkri


Matt Simpson
EVP Chief Digital Operations Officer at Omnicom Media Group
Sean Hoban
Managing Director CEE at Omnicom Media Group
Zuzana Šalka
Director of Global Growth Business, TikTok + Previous: Client Partner, Global Revenue Innovation Group, Spotify
Michal Teplica
CEO, News & Media Holding
Marcela Kršková Podoláková
CEO, Omnicom Media Group
Marcel Grega
Generálny riaditeľ televíznej skupiny JOJ Group
Martin Heržo
Obchodný riaditeľ, JOJ
Michal Borec
Riaditeľ centra marketingu, Markíza Group
Tomáš Búřil
Obchodný riaditeľ, Seznam.cz
Josef Fišer
Obchodný a marketingový riaditeľ, vedúci projektu crossmediálneho merania adMeter, Median
Dušan Viszt
CEO, Zenith, Publicis Groupe

Partneri


ODBORNÝ GARANT

ORGANIZAČNÝ GARANT

USPORIADATEĽ

REALIZAČNÝ PARTNER

PARTNERI

Video


Budúcnosť crossmediálneho merania: Josef Fišer, Obchodný a marketingový riaditeľ, vedúci projektu crossmediálneho merania adMeter, Median
Ako tvoria obsah najväčšie slovenské médiá: Michal Borec, Marcel Grega, Tomáš Búřil, Marcela Kršková Podoláková, Michal Teplica
Digitálna transformácia médií za hranicami Slovenska: Matt Simpson, Sean Hoban
Televízie verzus Seznam: Tomáš Búřil, Obchodný riaditeľ, Seznam.cz
Ako plánovať audiovizuálnu-spotovú reklamu v digitálnej dobe: Braňo Jankovič, Digital Director, Media and Digital Services
Nová generácia spotrebiteľov a marketingové trendy: Zuzana Šalka (USA), Director of Global Growth Business, TikTok + Previous: Client Partner, Global Revenue Innovation Group, Spotify
Vzťah: Klient – mediálna agentúra – médium + Mediálni konzultanti: Roman Rajtár, Karina Maciková, Dušan Viszt, Pavol Mačinga, Martin Heržo, Michal Teplica

Fotogaléria


Sociálne siete


Výstupy z konferencie


Zadali ste nesprávne heslo alebo meno. Prosím skúste to znovu.