Info o podujatí
Clá, konflikty a kontinenty: Ako geopolitika a regulácie premieňajú podnikanie
Ako ovplyvňujú aktuálne udalosti (obchodné vojny, zmeny v colných politikách, regionálne konflikty či prerušené dodávateľské reťazce) firmy rôznych veľkostí? Ako sa prispôsobiť dynamickému globálnemu prostrediu, zvládať rastúce náklady, meniace sa clá a zároveň hľadať nové príležitosti na trhu? Ako firmy reagujú na nové clá medzi veľkými ekonomikami? Je regionálna výroba dobrá stratégia v boji proti rizikám vyplývajúcich z colných bariér? Ktoré krajiny a sektory profitujú z preusporiadania globálneho obchodu?
Firmám chýbajú ľudia. Čo s tým?
Aká je súčasná dostupnosť pracovnej sily? Ktoré segmenty trpia najviac a prečo? Je kameňom úrazu nedostatočný počet uchádzačov alebo aj nedostatočná kvalifikácia, tých, ktorí sú dostupní? Mohlo by situáciu vyriešiť dovoz pracovnej sily alebo skôr automatizácia? Aký je potenciál rekvalifikácií a doškoľovania? Sú slovenské firmy ochotné investovať do ľudí? Ako udržať talent, ktorý už vo firme máme?
AI a robotizácia v biznise: Revolúcia, ktorá už začala
Umelá inteligencia prestala byť futuristickým pojmom – dnes už mení spôsob, akým firmy plánujú, komunikujú a inovujú. Aké je praktické využitie AI v každodennom biznise, jej vplyv na pracovné miesta, rozhodovanie a etiku? Čo sú najväčšie výzvy robotizácie v súčasnosti? Kde sa AI a robotizácia najviac oplatí, aké nástrahy treba obísť a ako môže pomôcť udržať si konkurencieschopnosť v meniacom sa svete? Budú firmy, ktoré nejdú s trendom robotizácie a AI, časom zaostávať? Ako má AI implementovať firma, ktorá nemá veľký rozpočet? Ktoré AI nástroje firmám skutočne šetria čas a peniaze? Nahradia roboty a AI ľudí, alebo je to skôr doplnok k existujúcej pracovnej sile? Ako menia marketing a zákaznícky servis?
Keď ide do tuhého: Charizmatický líder a firemná kultúra v čase krízy
Keď sa firmám darí, každý chce byť súčasťou príbehu. Ale čo keď príde kríza, ktorá spôsobuje v nejednej firme chaos? Môže charizmatický líder s jasnou víziou firmu skutočne potiahnuť a vytiahnuť ju z krízy? Akú rolu hrá jeho osobnosť a rozhodovanie? A čo firemná kultúra – nastavuje ju líder, alebo sa formuje prirodzene? Je líder ako značka len mýtus alebo realita? Ako líder ovplyvňuje firemnú kultúru, či už vedome alebo nevedome? Aký typ leadershipu je najodolnejší voči krízam?
Bližšie info:
Anna Olexová
anna.olexova@newsandmedia.sk +421 918 632 290
Sociálne siete