Mediálne trendy 2025
Aká je budúcnosť tradičných médií?
Informácie o podujatí
Na aktuálnom ročníku konferencie Mediálne trendy budeme diskutovať na nasledujúce témy:
Médiá: Aká je budúcnosť tradičných médií?
Tradičné médiá čelia bezprecedentným výzvam – dlhoročnému poklesu predaja tlače, rastu digitálnych platforiem a politickým či legislatívnym tlakom. Ako sa menia modely ich financovania? Sú alternatívne médiá skutočnou konkurenciou? A odzrkadľuje aktuálne meranie návštevnosti IAB monitor reálnu hodnotu mediálneho trhu? Odpovede prinesú lídri najväčších slovenských mediálnych domov.
Verejnoprávne vs. komerčné TV: Aká má byť ich úloha v spoločnosti?
Verejnoprávne televízie bojujú o nezávislosť a stabilné financovanie, kým komerčné stanice hľadajú rovnováhu medzi sledovanosťou a kvalitou obsahu. Kto má zabezpečiť objektívne spravodajstvo? Ako si televízie delia práva na športové prenosy a veľké zábavné formáty? A prežije lineárna TV exodus divákov?
Pôvodná TV tvorba: Výzvy kreatívneho prostredia
Kvalitná lokálna tvorba je kľúčom k udržaniu divákov. No aká je cena originality v dobe globálnych produkcií? Ako televízie bojujú s rastúcimi nákladmi a aké formáty majú šancu uspieť? Prinesie umelá inteligencia revolúciu v scenáristike? A prečo je ESG čoraz dôležitejšie pri výrobe obsahu?
Lineárne televízie vs. streamovacie služby: Súboj o diváka
Streamovacie platformy menia spôsob, akým diváci konzumujú obsah. Kto dnes dominuje trhu – lokálne alebo globálne VOD služby? Aká je budúcnosť predplatného a reklamy v digitálnej televízii? A dokáže connected TV efektívne prepojiť televíziu a digitálny marketing?
Influenceri: Efektívny marketing alebo voňavá bublina?
Spolupráca televízií s influencermi sa stáva bežnou praxou, no kde sú hranice? Kedy je influencer silným komunikačným partnerom a kedy len krátkodobým trendom? Ako televízie chránia svoju značku a brand safety v spolupráci s tvorcami obsahu? A nahradí AI digitálnych influencerov?
Spravodajstvo pod tlakom: Aktivizmus verzus objektivita
Médiá sa stávajú aktérmi spoločenských zmien, no kde je hranica medzi spravodajstvom a aktivizmom aj v kontexte politických diskusií. Ako si udržať objektivitu v polarizovanej dobe? Čelíme kríze dôvery v tradičné médiá? A môže umelá inteligencia pomôcť ušetriť čas a peniaze, priniesť nezávislý pohľad alebo je skôr skôr hrozbou?
Moderátorom podujatia bude Gabriel Tóth z New School Communications
Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu.
Spíkri
-
Michal Teplica
-
Alexej Fulmek
-
Lukáš Fila
-
Igor Slanina
-
Peter Gažík
-
Marcel Grega
-
Ján Svoboda
-
Denisa Lakatošová
-
Alexandra Dubovská
-
Slávka Adamíková
-
Vincent Štofaník
-
+11
Michal Teplica
Generálny riaditeľ News & Media Holding
-
9:00 - 9:45
1. blok: Médiá: Aká je budúcnosť tradičných médií?
Alexej Fulmek
Generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Petit Press
-
9:00 - 9:45
1. blok: Médiá: Aká je budúcnosť tradičných médií?
Lukáš Fila
Generálny riaditeľ vydavateľstva N Press
-
9:00 - 9:45
1. blok: Médiá: Aká je budúcnosť tradičných médií?
Igor Slanina
Dočasný generálny riaditeľ STVR
-
10:00 - 11:00
2. blok: Verejnoprávne vs. komerčné TV: Aká má byť ich úloha v spoločnosti?
Peter Gažík
Generálny riaditeľ skupiny Markíza
-
10:00 - 11:00
2. blok: Verejnoprávne vs. komerčné TV: Aká má byť ich úloha v spoločnosti?
Marcel Grega
Generálny riaditeľ JOJ Group
-
10:00 - 11:00
2. blok: Verejnoprávne vs. komerčné TV: Aká má byť ich úloha v spoločnosti?
Ján Svoboda
Generálny riaditeľ TA3
-
10:00 - 11:00
2. blok: Verejnoprávne vs. komerčné TV: Aká má byť ich úloha v spoločnosti?
Denisa Lakatošová
Marketing And Communication Manager, NMS Market Research Slovakia
-
11:15 - 11:30
Prieskum: Streamovacie služby vs. lineárna TV. Kto sú ich diváci?
Alexandra Dubovská
Riaditeľka Centra výroby skupiny Markíza
-
11:30 - 12:30
3. blok: Pôvodná TV tvorba: Výzvy kreatívneho prostredia
Slávka Adamíková
Riaditeľka výroby JOJ Group
-
11:30 - 12:30
3. blok: Pôvodná TV tvorba: Výzvy kreatívneho prostredia
Vincent Štofaník
Riaditeľ Slovenskej televízie STVR
-
11:30 - 12:30
3. blok: Pôvodná TV tvorba: Výzvy kreatívneho prostredia
Kristián Baráti
Segment Director Markíza
-
13:15 - 14:00
4. blok: Lineárne televízie vs. streamovacie služby: Súboj o diváka
Martin Heržo
Obchodný riaditeľ JOJ Group
-
13:15 - 14:00
4. blok: Lineárne televízie vs. streamovacie služby: Súboj o diváka
Peter Valentovič
CEO Media and Digital Services
-
13:15 - 14:00
4. blok: Lineárne televízie vs. streamovacie služby: Súboj o diváka
Tatiana Bőhmerová
Head of Ad Intelligence, KANTAR MEDIA
-
14:00 - 14:15
Prezentácia: Výdavky do reklamy. Aké sú trendy?
Michal Borec
Riaditeľ Centra marketingu, Markíza
-
14:30 - 15:15
5. blok: Influenceri: Efektívny marketing alebo voňavá bublina?
Ivana Semjanová
Marketingová riaditeľka JOJ Group
-
14:30 - 15:15
5. blok: Influenceri: Efektívny marketing alebo voňavá bublina?
Martin Kukoľ
Managing Director, Call Crispy
-
14:30 - 15:15
5. blok: Influenceri: Efektívny marketing alebo voňavá bublina?
Miroslava Dobiš Michalková
Stylistka a influencerka, @fashionspy.sk
-
14:30 - 15:15
5. blok: Influenceri: Efektívny marketing alebo voňavá bublina?
Zuzana Martináková
Riaditeľka spravodajstva a publicistiky TA3
-
15:30 - 16:30
6. blok: Spravodajstvo pod tlakom: Aktivizmus verzus objektivita
Michal Kratochvíl
Riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky, Markíza
-
15:30 - 16:30
6. blok: Spravodajstvo pod tlakom: Aktivizmus verzus objektivita
Tomáš Vojáček
Šéfredaktor spravodajstva a publicistiky CNN Prima NEWS
-
15:30 - 16:30
6. blok: Spravodajstvo pod tlakom: Aktivizmus verzus objektivita
Program
-
8:30 - 9:00
Registrácia a ranná káva
-
9:00 - 9:45
1. blok: Médiá: Aká je budúcnosť tradičných médií?
-
9:45 - 10:00
Coffee break
-
10:00 - 11:00
2. blok: Verejnoprávne vs. komerčné TV: Aká má byť ich úloha v spoločnosti?
-
11:00 - 11:15
Coffee break
-
11:15 - 11:30
Prieskum: Streamovacie služby vs. lineárna TV. Kto sú ich diváci?
-
11:30 - 12:30
3. blok: Pôvodná TV tvorba: Výzvy kreatívneho prostredia
-
12:30 - 13:15
Obed
-
13:15 - 14:00
4. blok: Lineárne televízie vs. streamovacie služby: Súboj o diváka
-
14:00 - 14:15
Prezentácia: Výdavky do reklamy. Aké sú trendy?
-
14:15 - 14:30
Coffee break
-
14:30 - 15:15
5. blok: Influenceri: Efektívny marketing alebo voňavá bublina?
-
15:15 - 15:30
Coffee break
-
15:30 - 16:30
6. blok: Spravodajstvo pod tlakom: Aktivizmus verzus objektivita
Registrácia
Tento event už prebehol
Online registrácia nie je možná
Bližšie informácie
-
Anna Olexová